  • Data: 2014-02-25 10:09:14
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-24, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > To zależy ile kasy takie coś zarobi. Jak dostatecznie dużo to nie widzę problemu
    żeby dziennie wydać 10 złotych za oświetlenie miejsca latarniami tak że jak w
    słoneczny dzień będzie oświetlone w nocy. Jak by zasilać z agregatu bo nie ma
    możliwości podciągnięcia zasilania to wyjdzie 50 złotych dziennie. Też niedużo.

    Wspaniale sa te twoje pomysly, ja nie 6 kilometrowy kabel do mierzenia czasu
    to oswietlanie miejsca robienia fotki jak w slonecznyh dzien. Studenci by
    na to nie wpadli...

    --
    Artur
    ZZR 1200