  • 31. Data: 2015-03-09 16:15:23
    Temat: Re: pomiar prądu na płytce za pomocą hallotronu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Waldemar,

    Monday, March 9, 2015, 4:01:37 PM, you wrote:

    [...]

    > Niekoniecznie. Już parę razy miałem coś takiego. Układy u naszych
    > dystrybutorów były 2x droższe przy zakupie pełnych opakowań
    > (1000-3000sztuk), niż detal w aliexpresie.

    Doprawdy?
    http://www.digikey.com/product-search/en/sensors-tra
    nsducers/current-transducers/1966573?k=ACS712

    > Dlatego piszę, by sprawdzić, w szczególności, że chodzi o jedną sztukę.
    > Sądzę, że za cenę jednego piwa w knajpie się opłaci.

    A ja - ponieważ w swoim życiu widziałem zbyt wiele chińskich podróbek
    - namawiam do ostrożności. Wstrzymywać się przez miesiąc licząc na to,
    że Chińczyk przypadkowo przyśle coś sensownego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2015-03-09 16:37:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    T-30A-Range-ACS712-ACS712T-ACS712TELC-30A-Module-Cur
    rent-Sensor-Module/1755387019.html

    > Na takie cele zamawia się eKartę w mBanku i ładuje kartę kwotą tylko
    > na jedną transakcję. W razie próby wyłudzenia zastrzega się kartę i
    > wyrabia nową. Ale - ze względu na opłaty - ma to sens tylko w
    > przypadku przeprowadzania wielu transakcji :(

    eKarta w BZWBK kosztuje bodajże 4,99. Ważna chyba 2 lata. Opłaty za
    prowadzenie żadne. Jedynie jakieś opłaty gdybyś chciał pieniądze z karty
    przelać na inne konto.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2015-03-09 19:15:18
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 14:48, ww pisze:

    > Nie wiem czy to układ jakiego szukam. Nawet jeśli coś zmierzę to
    > nie wiem jak ocenić czy to co zmierzyłem ma sens. Mam ogólny
    > problem z wszystkim.
    To może daj zarobić komuś kto nie ma takich problemów ;)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 34. Data: 2015-03-09 19:22:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    i-halla/allegro-microsystems/acs713elctr-30a-t/#

    > Oryginalny układ kosztuje w Polsce ponad 20PLN. Jak myślisz -
    > Chińczycy sprzedają oryginały?
    Oczywiście, zmieniają lekko napis i sprzedają jako zamiennik, w końcu
    oba pochodzą z tej samej lini produkcyjnej, rano lecą oryginalne a po
    południu odpowiedniki dla swoich, zauważ że tych kości nie da się kupić
    normalnie u nich, tylko jako moduły.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 35. Data: 2015-03-09 20:51:45
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 09.03.2015 o 16:11, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Mowa o detalu a nie małym hurcie. Na dokładkę 10PLN to nadal więcej od
    > $2 i to nie licząc PCB, kondensatorów i złącza ARK.

    Ja tylko piszę, com sam doświadczył.

    > Czyli trzeba ekranować :(

    Próbowałem ekranować giętkim ferrytem WE-FSFS, ale nie było dużej
    poprawy. W kolejnych projektach trzeba kłaść z dala od źródeł pola
    magnetycznego.
    Cały problem jest w tym, że są to elementy z otwartym układem
    magnetycznym. "Zawijas" na ażurze robi za pół zwoju, na to jest
    przyklejony hallotron. Nie ma tam nawet kawałka magnetowodu.
    Znajomy, który stosował ACS w układach prądu stałego całkowicie się z
    niego wycofał, bo w pomiarze przeszkadzało mu też pole magnetyczne ziemskie.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik

  • 36. Data: 2015-03-09 23:11:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Monday, March 9, 2015, 8:51:45 PM, you wrote:

    > Ja tylko piszę, com sam doświadczył.

    Ale cena przy 100 sztukach jest inna i jest to oczywiste.

    Dobrze wiedzieć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2015-03-10 00:38:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 09.03.2015 19:15, janusz_k pisze:

    > To może daj zarobić komuś kto nie ma takich problemów ;)

    Odpada. Nie zmieściłby się w budżecie wynoszącym 10 zł :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 38. Data: 2015-03-10 00:41:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
    > To może daj zarobić komuś kto nie ma takich problemów ;)

    On zdaje sie chce tylko wydac maks 10zł :-))))))))))))

  • 39. Data: 2015-03-10 10:06:16
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-03-09 o 20:51, Michał pisze:

> [...]
    > Znajomy, który stosował ACS w układach prądu stałego całkowicie się z
    > niego wycofał, bo w pomiarze przeszkadzało mu też pole magnetyczne

    Do czego w takim razie są te układy skoro wszystko im przeszkadza ?

  • 40. Data: 2015-03-10 10:47:34
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-03-10 o 00:41, Pszemol pisze:
    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
    >
    > On zdaje sie chce tylko wydac maks 10zł :-))))))))))))

    Dokładnie. A najlepiej mniej.