    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pomoc w wyborze smartfona....
    Date: Thu, 20 Aug 2009 12:25:25 +0200

    On Thu, 20 Aug 2009 11:16:05 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Nawigacja i Symbian? Ciekawe zestawienie.

    A czemu to nie? Okolice majowego weekendu 2007 i trasa
    Warszawa/Bratysława/Wiedeń/Budapeszt/Trójmiasto. Sprzęt: Nokia E61 z
    odbiornikiem LD-3W i TomTom-em. Całkiem komfortowo się jechało -
    doprowadziło prosto pod wszystkei wskazane hotele. Jedyny brak to
    nieuwzględnienie na Słowacji nowego odcinka autostrady ale to wina
    aktualizacji map której nie kupiłem przez wyjazdem.

    Zdrówko