  • 1. Data: 2009-08-20 10:01:37
    Temat: pomoc w wyborze smartfona....
    Od: "Łukasz Kiełbowicz" <l...@w...pl>

    Cześć;

    Co byście zaproponowali z niezbyt drogich smartfonów?
    Wymogi to
    -dotykowy ekran
    -symbian albo inny system bo telefon będzie bardzo często służył jako
    nawigacja
    -wifi
    reszta w zasadzie mniej nieistotna. Do wydania mam powiedzmy 1000 PLN. Da
    radę coś w tych pieniądzach wybrać?

    Czy opłaca się inwestować w używane "dotykowce"? Gdzieś słyszałem że z
    czasem ekran robi się mniej czuły, prawda to, czy kolejna urban legend?

    Z góry dzięki za informacje, pozdrawiam

    --
    Łukasz
    www.faberlic.xn.pl

  • 2. Data: 2009-08-20 10:16:05
    Temat: Re: pomoc w wyborze smartfona....
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 12:01:37 +0200, Łukasz Kiełbowicz napisał(a):

    > -symbian albo inny system bo telefon będzie bardzo często służył jako
    > nawigacja

    Nawigacja i Symbian? Ciekawe zestawienie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-08-20 10:25:25
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 20 Aug 2009 11:16:05 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Nawigacja i Symbian? Ciekawe zestawienie.

    A czemu to nie? Okolice majowego weekendu 2007 i trasa
    Warszawa/Bratysława/Wiedeń/Budapeszt/Trójmiasto. Sprzęt: Nokia E61 z
    odbiornikiem LD-3W i TomTom-em. Całkiem komfortowo się jechało -
    doprowadziło prosto pod wszystkei wskazane hotele. Jedyny brak to
    nieuwzględnienie na Słowacji nowego odcinka autostrady ale to wina
    aktualizacji map której nie kupiłem przez wyjazdem.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-08-20 10:27:56
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Nawigacja i Symbian? Ciekawe zestawienie.

    a co w tym dziwnego??

  • 5. Data: 2009-08-20 10:41:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 12:25:25 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

> [...]
    > nieuwzględnienie na Słowacji nowego odcinka autostrady ale to wina
    > aktualizacji map której nie kupiłem przez wyjazdem.

    Bo na Symbiana jest jedynie muzealny TomTom 6.20, a firma otwarcie mówi, że
    prędzej zrobi soft na Androida niż zaktualizuje Symbianowy.
    Oprócz tego nie ma innych programów uznawanych za dobre - iGo, Automapy
    itp.
    W zasadzie jest wybór między Garminem a Garminem - zakładając, że ktoś
    trawi to międzymordzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-08-20 11:21:16
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > itp.
    > W zasadzie jest wybór między Garminem a Garminem - zakładając, że ktoś
    > trawi to międzymordzie.

    a co złego w garminie?
    Polska bardzo dokładna, uzywam kilka razy w tygodniu

    europa niczego sobie rowniez

  • 7. Data: 2009-08-20 11:25:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:21:16 +0200, Amir napisał(a):

    > a co złego w garminie?
    > Polska bardzo dokładna, uzywam kilka razy w tygodniu

    Wyraźnie napisałem - międzymordzie.
    Obsługa UI wyraźnie odbiega od innych rozwiązań i jest oceniana nawet przez
    garminowych fanatyków jako niewygodna i absorbująca (co jest ważne jak się
    potrzebuje szybko np. zmodyfikować trasę).

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-08-20 11:29:41
    Od: "Łukasz Kiełbowicz" <l...@w...pl>

    > Nawigacja i Symbian? Ciekawe zestawienie.

    Teraz mam nokię e51 + zewnętrzny GPS, do tego Garmin XT i Sygic Drive,
    których używam naprzemiennie.
    Jestem bardzo zadowolony, parę ładnych tysięcy km na tym zestawie zrobiłem.
    I tylko ekran przydałby się większy, stąd moje pytanie.

    pozdrowienia
    ŁK

  • 9. Data: 2009-08-20 11:39:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:29:41 +0200, Łukasz Kiełbowicz napisał(a):

> [...]
    > Jestem bardzo zadowolony, parę ładnych tysięcy km na tym zestawie zrobiłem.
    > I tylko ekran przydałby się większy, stąd moje pytanie.

    Największy wybór oprogramowania obecnie jest pod Windows Mobile - ponad 10
    róznych programów, w tym oczywiście TomTom, Automapa czy iGo.
    Garmin jest również.
    Pod Symbiana masz to co wymieniłeś plus muzealnego Tomtoma 6.20 którego w
    dodatku trzeba spiracic, bo od dawna już nie jest sprzedawany. No chyba, że
    znajdziesz u jakiegoś dystrybutora na zakurzonej półce.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-08-20 11:51:27
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Łukasz Kiełbowicz pisze:
> [...]
    > -wifi
    > reszta w zasadzie mniej nieistotna. Do wydania mam powiedzmy 1000 PLN. Da

    Samsung i780? Właśnie kupiłem, jeszcze nie mam wyrobionego zdania (mój
    pierwszy sprzęt z WM), ale ma to co chcesz, w zestawie są 2 baterie,
    klawiatura QWERTY, touchpad, GPS wbudowany i spokojnie mieści się w cenie.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/