  • Data: 2018-12-07 01:07:10
    Temat: Re: popularna laserówka do domu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:ptv799$hhf$1@dont-email.me...

    > No to najwyraźniej nie potrafię znaleźć w polskich sklepach takiej.
    >
    > http://www.eukasa.pl/drukarka-wielofunkcyjna-hp-lase
    rjet-pro-mfp-m28a-w2g54a-b19-bialy/?utm_source=skapi
    ec.pl&utm_medium=referral
    > Złącze USB Tak
    > Wi-Fi Nie
    > Bluetooth Nie
    > LAN (Ethernet) Nie
    >
    > I tak samo jest w każdym innym sklepie podsuwanym przez gogla.

    Masz rację - nie wiem gdzie to widziałem ale musiałem to pochrzanić.
    HP Laserjet m28a nie ma wifi, niestety.

    Najbliższy funkcjonalnie laser ze skanerem i wifi plus drukowanie
    z urządzeń mobilnych to będzie to:
    http://www8.hp.com/pl/pl/products/printers/product-d
    etail.html?oid=9365266
    Urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet Pro M26nw (T0L50A)

    Ale ja jednak wolałbym coś z kolorem, więc laserówkę sobie odpuszczę.