    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postep
    Date: Fri, 19 Oct 2012 23:54:11 +0200

    On 19.10.2012 00:56, AlexY wrote:

    > No to jak go sam wypalałeś to oryginalny nie jest.

    Oryginalnie przeze mnie wypalony zaraz po produkcji.

    Źródłem był oryginalny iso prosto z oryginalnego centrum innowacji
    microsoft ;) Bardziej oryginalny być nie mógł. (Chociaż nie pamiętam,
    czy sysprep starczył, czy musiałem użyć również nLite do modyfikacji.)

    http://support.microsoft.com/kb/314479
    http://support.microsoft.com/kb/302577

    > poza tym że jest na
    > bank niezgodna z licencją

    You may also store or install a copy
    of the Product on a storage device, such as a network
    server, used only to install or run the Product on your
    other Workstation Computers over an internal network;

    > która nie zezwala nawet na zrobienie backupu
    > systemu.

    Polskie prawo na to zezwala.

    Michoo