  • 1. Data: 2013-01-22 09:40:38
    Temat: poszukuję programu do dyskretnego śledzenia telefonu
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Może ktoś wie gdzie znajdę to co mipotrzebne.
    Mianowicie poszukuję programu do dyskretnego śledzenia telefonu, takiego
    jak pokazano na stronie
    http://pilnujauta.pl/u/p3206_PolGps_ukryte_sledzenie
    _GPS_telefonu_Android.php
    .

    Program ten powinien działać w tle, niewidoczny w Nokii 610 ( tam jest
    windows phone 8)

    Doświadczonych i zorientowanych prosze o pomoc.

    Alx

  • 2. Data: 2013-01-22 11:11:07
    Temat: Re: poszukuj? programu do dyskretnego ?ledzenia telefonu
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.01.2013 09:40, Aleksander pisze:
    > Witam szanownych grupowicz?w
    >
    > Mo?e kto? wie gdzie znajd? to co mipotrzebne.
    > Mianowicie poszukuj? programu do dyskretnego ?ledzenia telefonu, takiego
    > jak pokazano na stronie
    > http://pilnujauta.pl/u/p3206_PolGps_ukryte_sledzenie
    _GPS_telefonu_Android.php
    > .
    >
    > Program ten powinien dzia?a? w tle, niewidoczny w Nokii 610 ( tam jest
    > windows phone 8)
    >
    > Do?wiadczonych i zorientowanych prosze o pomoc.
    >
    > Alx

    Nawet jak się da coś takiego wykonać, to na pewno nie będzie to
    dyskretne. Żeby telefon wiedział gdzie jest, musi mieć włączony GPS,
    który i tak w budynkach nie działa. Można niby po nadajnikach GSM
    określać położenie - ale to jest mocno niedokładne. TAk samo komunikacja
    smsami - nie tak łatwo ten fakt ukryć. Na koniec, to co będzie widoczne
    nawet dla największego laika. Zużycie prądu. Bateria padnie.... (z GPS)
    w parę godzin.
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-22 11:14:00
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 22 Sty, 11:11, ToMasz <N...@o...pl> wrote:
> [...]
    > który i tak w budynkach nie działa. Można niby po nadajnikach GSM
    > określać położenie - ale to jest mocno niedokładne.

    Tylko zapomniales jeszcze o orientowaniu sie po spotach WiFi. Android
    ma tu juz wbudowane a Windows8 nie wiem...

  • 4. Data: 2013-01-22 11:26:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-22, o godz. 11:11:07
    ToMasz <N...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > komunikacja smsami - nie tak łatwo ten fakt ukryć. Na koniec, to co
    > będzie widoczne nawet dla największego laika. Zużycie prądu. Bateria

    Można to ciut obejść jeśli nie jest potrzebne stałe śledzenie a tylko w
    określonej sytuacji. Np. programy do odnajdywania
    zgubionego/skradzionego telefonu włączają lokalizację zdalnie. Wtedy
    GPS czy aparat nie są włączone non-stop a dane są wysyłane w sposób
    niewidoczny dla osoby posiadającej telefon. Tyle że to na Android czy
    iOS. Nie wiem czy na WP jest coś takiego dostępne.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2013-01-22 12:38:29
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.01.2013 11:14, Yerine Ictimai pisze:

    > Tylko zapomniales jeszcze o orientowaniu sie po spotach WiFi. Android
    > ma tu juz wbudowane a Windows8 nie wiem...
    Tylko trzeba sprawdzić czy telefon wie gdzie jest bo _widzi_ sieć wifi
    czy też _połączył_ się z siecią wifi

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-01-22 13:36:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 12:38:29 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Tylko trzeba sprawdzić czy telefon wie gdzie jest bo _widzi_ sieć wifi
    > czy też _połączył_ się z siecią wifi

    W przypadku lokalizacji korzystającej z usług Google (czyli większość)
    wystarczy, że widzi sieć w zasięgu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2013-01-22 18:50:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl>

> [...]
    > niewidoczny dla osoby posiadającej telefon. Tyle że to na Android czy
    > iOS. Nie wiem czy na WP jest coś takiego dostępne.

    "We're sorry, but we weren't able to find your phone. But please try again
    later. We might have a better connection in a little while."