  • 11. Data: 2015-03-17 23:03:29
    Temat: Re: poszzukiwane coś w rodzaju ćwiartki 74241
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2015-03-17 14:55, Waldemar pisze:

    > Faktycznie! Przypasuje, dzięki!
    >
    > Waldek

    http://www.nxp.com/documents/data_sheet/74AHC_AHCT2G
    241.pdf

    pzdr
    mk

  • 12. Data: 2015-03-18 10:45:05
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 17.03.2015 um 23:03 schrieb mk:

    > http://www.nxp.com/documents/data_sheet/74AHC_AHCT2G
    241.pdf

    O tego szukałem! Ale kombinacja 1g125 i 1g126 okazała się lepsza,
    upchnąłem wszystko we wtyczce, scalaki w obudowie SO70-5, czyli
    lutowalne na piechty. QFN i podobnych nie lubię, jak mam sam lutować.
    Teraz tylko płytkę oddać do zrobienia i wsio gotowe.
    Ale na przyszłość wiem, że są ;-)

    Waldek

  • 13. Data: 2015-03-18 16:26:18
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-03-12 11:19, Adam Górski wrote:
> [...]
    er-non-inv-3-state/dp/2438723

    line-driv-non-inverting/dp/2444935

    > A może ja wezmę połówkę i razem poszukamy ćwiartki ?

    Kurcze, sami abstynenci czy nikt nie ma ochoty ?

    Adam

  • 14. Data: 2015-03-18 17:08:55
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 18.03.2015 um 16:26 schrieb Adam Górski:

    line-driv-non-inverting/dp/2444935

    > Kurcze, sami abstynenci czy nikt nie ma ochoty ?

    Chwilowo mi nie po drodze, ale jak będziesz w Berlinie lub okolicach, to
    możemy. Choć wolę pyffo.

    Waldek

  • 15. Data: 2015-03-18 18:21:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Adam Górski pisze:
    > On 2015-03-12 11:19, Adam Górski wrote:
    [..]

    > Kurcze, sami abstynenci czy nikt nie ma ochoty ?

    Przestań, dla ćwiartki? I to do podziału? :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html