  • Data: 2017-09-11 13:59:57
    Temat: Re: power diverter
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 11:00:00 UTC+2 użytkownik Marek
    napisał:

    >To ma sens przy małej instalacji, ale jak się chce naciułać "zapasu"
    >na zimę, to trochę lipa.

    No wiesz - kwestia umowy z siecia, rzad sie chyba juz wypowiedzial co
    o tym mysli :-)

    >No i trzeba pilnować. Mi by się nie chciało ;)

    Komputer moze pilnowac.

    >Albo zmienić okres rozliczeniowy na raz do roku, o ile się da.
    >O, wtedy to by była rewelacja, zamiast 0,8 kWh za 1 kWh oddanej,
    >byłoby
    >jeden do jednego :]

    A teraz liczniki elektroniczne, moga odczytywac co 15 minut, albo
    czytac co tydzien, ale licznik bedzie zliczal kierunki osobno :-(

    J.