  • Data: 2019-04-20 18:59:47
    Temat: Re: prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik n...@p...pl ...

    > uwzględniając specyfikę grup dyskusyjnych spokojnie zapoznałem się z
    > wszystkimi pobocznymi uwagami typu: cebulak, nie chciałoby mi się,
    > to bez sensu, itd. itp.
    >
    > teraz jednak proszę o powrót do głównego wątku i o poradę, jaki
    > abonament nolimit mam wybrać i w jakiej sieci
    >
    > parafrazując uwagi pod moim adresem powiem pół żartem pół serio że
    > ma to być sieć niecebulowa :) tzn. nie taka która najpierw daje
    > nolimit a potem blokuje nr każe dzwonić do BOK z innego nr, aby po
    > kilku godzinach starań o połączenie jakiś student zatrudniony na
> [...]
    Zapytaj po prostu u kilku opów. 40 numerów to jest ilosc która juz moze
    wykazac jakies zainteresowanie.
    Mysle ze w play dostaniesz no limit za jakies 15zł za numer. Do tego net
    pewnie z limitem ale takim ze bedzie ciezko go wykorzystac (15GB na nr?)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać