    From: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: problem z dsl512
    Date: Tue, 2 Mar 2004 18:23:47 +0100

    Witam,
    > czy ktos moze mi poradzic co jest nie tak?
    > jestem uzytkownikiem w malej sieci blokowej (11 osob), siec jest oparta na
    > dsl 512 i od samego poczatku sa z nia problemy (czyli od 6 miesiecy).
    Chodzi
    > o to, ze polaczenie jes przez jakies 30 sek. do gora 5 min, a pozniej jest
    > zerwane na podobny czas. W sumie to chyba wiecej jest okresow kiedy nie ma
    > internetu.
    > Szukalem podobnego problemu i dowiedzialem sie, ze uzytkownicy dsl 1M
    mieli
    > podobne objawy (chodzilo o to aby wykorzystac wszystkie nr ip), ale nic
    nie
    > pisali o 512. Moje pytanie brzmi czy mozna ten problem rozwiazac w podobny
    > sposob co na dsl-u 1M.
    DSL1 miala czkawke przez niepodniesione adresy ip.. tutaj czyli 512 ma tylko
    jeden adres wiec niemozliwoscia jest aby byl ten sam problem. Ja na twoim
    miejscu bym to dawno zglosil na blu lajn i... czekal :) Mozliwe, ze jest to
    wina routera... sprobuj moze podlaczyc dsl do wlasnego kompa i zobaczysz czy
    owa czkawka wystepuje dalej czy nie... Jesli tak stawiam na uszkodzony modem
    lub cos na centrali.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski