    From: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: problem z grupą pl.comp.security
    Supersedes: <s...@r...underley.eu.org>
    Date: Thu, 6 Oct 2005 21:06:26 +0000 (UTC)

    sinc@interia napisał(a):

    : u...@u...eu.org

    Bardzo mi przykro, ale mój zestaw spammassassin+bogofilter wrzucił
    mail o który tu pytasz do skrzynki ze spamem. Podobnie jak
    27 postów o identycznej treści które usiłowałeś/aś wysłać na pcs,
    część w odstępach parosekundowych.

    Co da samego artykułu o który się tak gardłujesz - ja osobiście
    moderuje pcs bardzo rzadko, zwykle jak Marcin jest na jakimś urlopie,
    ale od początku moderowania pytania typu "skąd ściągnąć exploit/wirusa/
    crack/program do hacowania?" były odrzucane i tak to już zostanie, bo
    takie było założenie wprowadzenie moderacji.

    Chcesz, pytaj na alt.pl.comp.hacking.os.hacking, może pomogą... ;->

    --
    Daniel Podlejski
    http://kevan.org/brain.cgi?underley