  • 1. Data: 2005-10-05 18:40:08
    Temat: problem z grupą pl.comp.security
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Witam
    Nie moge ogłosić
    newsa na grupie pl.comp.security
    o treści:

    <tresc>
    Witam
    Moze ktoś wie skad moge pobrać i zainstalować sobie
    exploita Yusufali-A???
    Nie moge jakos sciagnąć działajacej wersji.
    </tresc>

    Mimo kilku prób nie dostałem zadnego zwrotu.
    Posłałem również zapytanie na:
    m...@i...zakopane.top.pl
    i brak reakcji.
    Czy takie postepowanie moderatorów to norma czy
    jakieś przejsciowe problemy?

    SinC
    http://www.golpeador.pl
    Gitara i golpeador to gitara flamenco

  • 2. Data: 2005-10-05 18:58:10
    Temat: Re: problem z grupą pl.comp.security
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    sinc@interia pisze:

> [...]
    > Moze ktoś wie skad moge pobrać i zainstalować sobie
    > exploita Yusufali-A???
    > Nie moge jakos sciagnąć działajacej wersji.

    Czy śnią Ci się w nocy pożary? Nie? To nie masz się czym przejmować!

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 3. Data: 2005-10-05 19:39:19
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "Neas" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości
    > sinc@interia pisze:

    > Czy śnią Ci się w nocy pożary? Nie? To nie masz się czym przejmować!

    Alez to było glębokie

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-10-05 21:17:14
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Wed, 5 Oct 2005 20:40:08 +0200
    From: sinc@interia
    [...]
> [...]
    > m...@i...zakopane.top.pl
    > i brak reakcji.
    > Czy takie postepowanie moderatorów to norma czy

    Dlaczego uważasz, że jest to problem polskiego Internetu? NTG.
    FUT we właściwe miejsce.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 5. Data: 2005-10-06 15:14:29
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    sinc@interia <s...@i...nie.net> wrote:
    > Witam
    > Nie moge ogłosić
    > newsa na grupie pl.comp.security

    Napisz z adresu, dla którego istnieje jakiś MX.
    Servery pocztowe moderatoró nie przyjmują poczty z nieistniejących
    domen.

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 6. Data: 2005-10-06 17:39:42
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "Tomasz Piłat" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz z adresu, dla którego istnieje jakiś MX.
    > Servery pocztowe moderatoró nie przyjmują poczty z nieistniejących
    > domen.

    Posłałem zapytanie na dostepne adresy moderatorów:
    m...@i...zakopane.top.pl
    u...@u...eu.org
    m...@m...pl
    i totalny brak reakcji.
    Gdzie sie podziały te czasy, ze norma było odpisywanie na maile ?
    Dzieki za odpowiedz.

  • 7. Data: 2005-10-06 21:06:26
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    sinc@interia napisał(a):

    : u...@u...eu.org

    Bardzo mi przykro, ale mój zestaw spammassassin+bogofilter wrzucił
    mail o który tu pytasz do skrzynki ze spamem. Podobnie jak
    27 postów o identycznej treści które usiłowałeś/aś wysłać na pcs,
    część w odstępach parosekundowych.

    Co da samego artykułu o który się tak gardłujesz - ja osobiście
    moderuje pcs bardzo rzadko, zwykle jak Marcin jest na jakimś urlopie,
    ale od początku moderowania pytania typu "skąd ściągnąć exploit/wirusa/
    crack/program do hacowania?" były odrzucane i tak to już zostanie, bo
    takie było założenie wprowadzenie moderacji.

    Chcesz, pytaj na alt.pl.comp.hacking.os.hacking, może pomogą... ;->

    --
    Daniel Podlejski
    http://kevan.org/brain.cgi?underley

  • 8. Data: 2005-10-06 21:17:11
    Temat: Re: Re: problem z grupą pl.comp.secu rity
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    sinc@interia pisze:

> [...]
    > m...@m...pl
    > i totalny brak reakcji.
    > Gdzie sie podziały te czasy, ze norma było odpisywanie na maile ?

    Idź już sobie, próbujesz zadawać idiotyczne pytania, a potem płaczesz
    na niewłaściwej grupie, że nie przechodzą z tego czy innego powodu.
    Kogo obchodzą Twoje 'problemy' z instalowaniem sploitów?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 9. Data: 2005-10-08 17:31:13
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> napisał(a):
    > Chcesz, pytaj na alt.pl.comp.hacking.os.hacking, może pomogą... ;->

    Raczej nie :) Na apcohu pytania od script kiddies spotykają się z
    odpowiedziami podobnymi do pierwszego postu Neasa w tym wątku pod względem
    stylu :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/