eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z odpaleniem kawasaki zx7r › Re: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
    Date: Tue, 14 Feb 2012 16:25:49 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <jhdueh$40j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <9da691c745c6a253e30c23bd37090311$1@grupy.scigacz.pl>
    <jh351n$e0m$1@inews.gazeta.pl> <jh3731$k14$1@inews.gazeta.pl>
    <4f35246c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <jh3id3$nge$1@inews.gazeta.pl>
    <4f364663$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <jh6i96$5rp$1@inews.gazeta.pl>
    <4f390aab$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhc0jo$rp3$1@inews.gazeta.pl> <jhd0s8$e8t$1@news.task.gda.pl>
    <jhdnpa$as9$2@inews.gazeta.pl> <jhdo0g$8fe$1@node2.news.atman.pl>
    <4f3a64cc$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhdpkj$aac$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-252-224-134.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1329233169 4115 77.252.224.134 (14 Feb 2012 15:26:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 15:26:09 +0000 (UTC)
    X-User: prezmer
    X-Antivirus: avast! (VPS 120213-2, 2012-02-13), Outbound message
    In-Reply-To: <jhdpkj$aac$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101125
    Thunderbird/3.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:650193
    [ ukryj nagłówki ]

    AZ pisze:

    >> PS. a czy aby prad rozruchowy nie jest brany maksymalny jaki moze zuzyc
    >> odbiornik, a da sie przeslac ze zrodla ?
    > >
    > Raczej maksymalny jaki może dać źródło.

    Akurat prawda jest po obu stronach. Prąd rozruchowy (prąd wyładowania)
    akumulatora - określany przykładowo w temp. -18 stopni do spadku
    napięcia do 8,4V. Z drugiej strony - prąd pobierany przez rozrusznik.
    Ważne żeby aku było w stanie dać conajmniej taki prąd jak wymaga rozrusznik.
    Raczej nie zgodziłbym się z Kuczu, że mocniejszy akumulator zaszkodzi
    silnikowi. Nie wiem natomiast co na taką zmianę powie alternator +
    regulator napięcia. Może w przypadku naładowanego akumulatora nic się
    nie stanie - nie wiem.
    Pamiętajmy, że są również motocykle turystyczne które wykorzystują
    rozrusznik jako napęd wstecznego biegu. Czyli teoretycznie niekoniecznie
    rozrusznik jest elementem który powinien się przegrzewać.


    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: