  • 1. Data: 2012-02-10 12:11:40
    Temat: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
    Od: cargo90 <diademoss@_NOSPAM_wp.pl>

    mam problem z odpaleniem mojej kawy, stala nie odpalana ze 3 miechy. dzis
    ja chcialem odpalic ale nie moge. krece rozrusznikiem ze 2 min i jest
    strzal z tlumika na chwile jakby chcial zapalic ale gasnie na pych tez nie
    chce. aha dodam ze ostatnia koncowke sezonu nie palil ja jedna swiece. tzn
    czasami palil na 4 a czasem na 3, malo tego zaczelo cos pukac w okolicach
    rozrzadu stuki bylo tylko slychac na wolnych obrotach. POMOCY co z tym
    zrobic!!!

  • 2. Data: 2012-02-10 13:10:12
    Temat: Re: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "cargo90" <diademoss@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message
    z.pl...
> [...]
    > czasami palil na 4 a czasem na 3, malo tego zaczelo cos pukac w okolicach
    > rozrzadu stuki bylo tylko slychac na wolnych obrotach. POMOCY co z tym

    Na początek wymienić wszystkie świece i filtr powietrza.
    Jak dalej będzie problem to można wtedy szukać dalej.

    pozdro
    --
    James

  • 3. Data: 2012-02-10 13:46:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 14:10, James pisze:

    > Na początek wymienić wszystkie świece i filtr powietrza.
    > Jak dalej będzie problem to można wtedy szukać dalej.

    i naladuj akumulator

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 4. Data: 2012-02-10 14:07:59
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i naladuj akumulator

    Nie wyjmuj świec, i nie baw się w ładowanie akumulatora. Podepnij tylko
    kablami akum z samochodu, a odpali praktycznie od strzała. Rozgrzej silnik,
    żeby świece doszły do siebie i masz po problemie. :) Ogólnie to nie ma sensu
    męczyć motocykla zimowym odpalaniem.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info

  • 5. Data: 2012-02-10 14:16:47
    Od: cargo90 <diademoss@_NOSPAM_wp.pl>

    Michał V-R napisal

    > i naladuj akumulator

    akumulator naladowany ale nie chce zapalic

  • 6. Data: 2012-02-10 14:20:35
    Od: cargo90 <diademoss@_NOSPAM_wp.pl>

    Drzewo napisal

> [...]

    > żeby świece doszły do siebie i masz po problemie. :) Ogólnie to nie ma sensu

    wiem ze nie powinno sie przepalac motocykla zima ale chce sprzedac zx-a,
    wiec chcialem go odpalic i sprawdzic czy wszysto w porzadku, a tu okazuje
    sie ze nie moge go nawet uruchomic...

  • 7. Data: 2012-02-10 14:20:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 10.02.2012 15:16, cargo90 pisze:
    > Michał V-R napisal

    > akumulator naladowany ale nie chce zapalic

    spuść paliwo z komór pływakowych i zalej nowym.
    Ale jeśli były zalane prze te 3 miesiące to mogły juz dysze zarosnąć syfem
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2012-02-10 14:22:31
    Od: cargo90 <diademoss@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > spuść paliwo z komór pływakowych i zalej nowym.
    > Ale jeśli były zalane prze te 3 miesiące to mogły juz dysze zarosnąć syfem
    mozliwe ze masz racje bo pod koniec sezonu cos przestal mi chodzic na
    jedna swiece, a ja nic z tym nie zrobilem tylko po prostu odstawilem moto
    do garazu, moze to byl moj blad

  • 9. Data: 2012-02-10 16:59:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-10 15:07, Drzewo pisze:

    > Nie wyjmuj ?wiec, i nie baw si? w ?adowanie akumulatora. Podepnij tylko
    > kablami akum z samochodu, a odpali praktycznie od strza?a.

    I niech duzo pryska dezodorantem w filtr powietrza !!

    > Rozgrzej silnik,?eby ?wiece dosz?y do siebie i masz po problemie. :)

    Najlepiej odkrecic manetke do oporu i czekac

    > Og?lnie to nie ma sensu
    > m?czy? motocykla zimowym odpalaniem.
    >
    > --
    > Drzewo
    > www.moto-opinie.info

    Z takimi poradami to sie lepiej wez za strone nt. rybek akwariowych. Jak
    zdechna to przynajmniej mozna tanio kupic nowe w sklepie zoologicznym.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 10. Data: 2012-02-10 17:00:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    >>

    > Na początek wymienić wszystkie świece i filtr powietrza.
    > Jak dalej będzie problem to można wtedy szukać dalej.

    Bedzie problem. Bo problemem sa na 90% gazniki zalepione syfem. Gdyby
    padli swiece to by nie strzelal w wydech. Strzela bo ma iskre tylko
    paliwo leci jak chce i skad chce.