eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleproblem z odpaleniem kawasaki zx7r › Re: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
  • Data: 2012-02-14 15:34:25
    Temat: Re: problem z odpaleniem kawasaki zx7r
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:jhdueh$40j$1@inews.gazeta.pl...
    > AZ pisze:
    >
    >>> PS. a czy aby prad rozruchowy nie jest brany maksymalny jaki moze zuzyc
    >>> odbiornik, a da sie przeslac ze zrodla ?
    >> >
    >> Raczej maksymalny jaki może dać źródło.
    >
    > Akurat prawda jest po obu stronach. Prąd rozruchowy (prąd wyładowania)
    > akumulatora - określany przykładowo w temp. -18 stopni do spadku napięcia
    > do 8,4V. Z drugiej strony - prąd pobierany przez rozrusznik. Ważne żeby
    > aku było w stanie dać conajmniej taki prąd jak wymaga rozrusznik.
    > Raczej nie zgodziłbym się z Kuczu, że mocniejszy akumulator zaszkodzi
    > silnikowi. Nie wiem natomiast co na taką zmianę powie alternator +
    > regulator napięcia. Może w przypadku naładowanego akumulatora nic się nie
    > stanie - nie wiem.

    Sądzę, że nic nie powie, bowiem napięcie zarówno duzego, jak i małego
    akumulatora w spoczynku powinno nie przekraczac napięcia dopuszczalnego.
    Przy poborze prądu rozruchu napięcie wyjściowe akumulatora duzego spadnie
    mniej, ale to jest własnie korzystne.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: