  • Data: 2018-10-15 22:22:23
    Temat: Re: problem z pilotem uniwersalnym.
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-15 o 15:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup

    Kiedyś szukałem pilota na kilka swoich sprzętów, i bardzo ciekawy wydał
    mi się polski produkt, e-MAK:
    https://allegro.pl/pilot-e-mak-tv-lcd-programowalny-
    i7587287656.html
    - produkują kilka wersji, acz nie wiedzieć czemu, każda jest do innego
    ustrojstwa, a to do TV, a to DVD, czy inne.
    Zaletą ich jest to, że programuje się je z internetu, a podobno ich baza
    danych codziennie wzbogaca się o nowe pozycje. Można więc domyślać się,
    iż jest już dość obszerna.