    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: procedura tworzenia program?w
    Date: Mon, 20 Feb 2012 16:41:02 +0100
    <jhoql7$kq0$1@inews.gazeta.pl> <jhr1lj$ub3$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@4...com>
    <4f414c67$0$2374$c3e8da3$47a2c32d@news.astraweb.com>
    <c...@4...com>
    <jht6ai$1ip$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@4...com>
    <jhtj4n$cc6$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@4...com>

    A. L. wrote:

    > Poza tym jeszcze... Argument "to musi byc prawda bo jest napisane w
    > ksiazce" jest takim sobie argumentem w dyskusji

    Odsyłam do książki, ponieważ po co mam spisywać to na grupę własnymi słowami
    to, co tam jest napisane? Szczególnie że tamci autorzy ujęli to ładniej, niż
    ja bym to zrobił.

    Na temat tego, że nie wszystko jest Uniksem: oczywiście, nie jest, ale też
    nie ma się co ekscytować tym, że jakiś człowiek nie używa technik (a skoro
    nie używa, to można stwierdzić że i nie zna), które jego rozmówca uwielbia -
    a nie używa np. dlatego, że ma praktyczne doświadczenie tworzenia programów
    na platformę, na której ta technika się nie sprawdza. I zależało mu na tym,
    aby robić programy jak najlepsze, a nie jak najbardziej zbieżne z aktualnie
    panującą modą.