  • Data: 2012-02-18 04:27:02
    Temat: Re: procedura tworzenia programów
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Feb 2012 03:06:21 +0000, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Nie mam dużego doświadczenia w programowaniu w parach, ale na podstawie
    >tego, co piszą ludzie, którzy to praktykują i z mojego doświadczenia
    >wynika, że w odpowiednich warunkach i sensownie zrobione może to mieć
    >duży sens.

    Qrde, a ja pracuje w firmie a nie ejstem studentem, i wiem jak sie
    oglada kazdego dolara i jaka jest zajebista procedure jak sie chce
    kogos zatrudnic.

    Wiec prosze mi tu nie opowiqdac dyrdymolow o "programowaniu parami".
    Takie cos mozliew byloby w zaawansowanym socjalizmie, ale z tym
    systemem dawno sie, mam nadzieje, pozegnalismy. A jak dwoch bedzie
    pracowac nad tym samym, to na ogol jeden bedzie zasuwal a drugi bedzie
    sie opierdalal. Zwlaszca ze parca programisty, jako myslowa, jest
    jednooosobowa.

    A co na ten temat mowia "gurus"?... A gu...wno mnie to obchodzi

    A.L.