    From: Borneq <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: procesor logiczny i procesor arytmetyczny
    Date: Mon, 27 Oct 2014 10:46:34 +0100

    W dniu 2014-10-26 o 12:02, firr pisze:
    > przy okazjio od dawna ciekawi mnie temat wogole jeszcze bardziej minimalnego
    asemblera, taki jeszcze bardziem minimalny raczej by operowal po prostu na bitach,
    nie che mi sie pisac do konca tego rpzykladu z gory ale z grubsza mw
    > pokazuje co tam musialobybyc
    > prosty bitowy branch + prosty bitowy set

    "Turing tarpit Pl. grzęzawisko Turinga - rodzina języków zupełnych w
    sensie Turinga, jednak zawierających minimalną liczbę komend i
    operatorów. Zalicza się do niej Brainfuck (osiem bezargumentowych
    komend), OISC (jedna komenda z trzema operandami) i Thue (jedna komenda
    z dwoma operandami)."