    From: Jacek Skowroński <j...@j...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: program do nadawania priorytetu
    Date: Sun, 28 Nov 2004 14:28:12 +0100

    Dnia 28 lis 2004 "Michał Kilarski" <k...@w...pl> pisze:

    > Widzisz, wystarczylo od razu po prostu podac taki link i byloby po
    > sprawie, a tak to powstal watek o zagrozeniu dla sieci ze strony
    > niezabezpieczonych komputerow (a nie o to mi chodzilo). Bardzo
    > dziekuje za odpowiedz.

    Zdaje się, że pisałeś gdzieś o swoich poszukiwaniach...

    > Nie uwazam, zeby moj system byl strasznie dziurawy. Moze nie jest to
    > super forteca, ale _nigdy_ nie mialem problemow ze stabiloscia.

    Jednak inni mogą mieć duże problemy związane z twoimi dziurami, o których
    pewnie jeszcze nie wiesz.

    > Tak nawiasem
    > mowiac to chcialbym wiedziec skad Andrzej P. Wozniak wysnusl wniosek na
    > temat dziur w moim systemie.

    Na podstawie nagłówka twojego postu, z którego wynika, że masz olbrzymie
    zaległości z Windows Update.

    > Moze byla to konsekwencja nieskonfigurowanego
    > outlooka (nieustawiony outlook = niepolatany system = lamer a nie
    > uzytkownik)

    Zwykle taka zależność jest prawdziwa.

    > I tu niestety masz racje. Ten adres od dawna jest zaspamowany wiec uzywam
    > go jak tarczy.

    To po co marudzisz, że ktoś go we wrotce cytuje?

    PS Kaszanisz cytowanie i kodowanie, zapraszam na stronę
    <http://evil.pl/pip/ustaw.html>.
    --
    Jacek Skowroński <><