  • 1. Data: 2004-11-27 19:41:25
    Temat: program do nadawania priorytetu
    Od: "Michał Kilarski" <k...@w...pl>

    witam
    W poszukiwaniu ulepszenia mojej pracy w internecie wpadlem na taki pomysl.
    Przydalby mi sie program, ktory pozwolilby w jakis sposob rodzielic ruch
    pakietow w moim komputerze. Np. sciagam jakis wiekszy plik i jednoczesnie
    przegladam strony. I jesli tylko przegladarka potrzebuje przepustowosci to
    natychmiast ja dostaje kosztem sciaganego duzego pliku. Kiedy nic nie robie
    to cala "para" idzie w download. Czy cos takiego jest mozliwe do realizacji
    w domowym zaciszu?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2004-11-27 21:17:23
    Temat: Re: program do nadawania priorytetu
    Od: rAzor <r...@n...marsa.com>

    Użytkownik Michał Kilarski napisał:

> [...]
    > to cala "para" idzie w download. Czy cos takiego jest mozliwe do realizacji

    Mnie się wydaje, ze moja Opera umie takie coś robić.
    --
    rAzor

  • 3. Data: 2004-11-27 21:23:09
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Michał Kilarski wrote:
> [...]
    > to cala "para" idzie w download. Czy cos takiego jest mozliwe do realizacji

    poprosze o podeslanie tego mloderatorkom prhn
    mnie nie lubia
    EOT

    zyga

  • 4. Data: 2004-11-27 21:29:31
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Sat, 27 Nov 2004 22:23:09 +0100, Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

> [...]

    [...]

    > poprosze o podeslanie tego mloderatorkom prhn

    A co jest smiesznego w pytaniu Twego przedpiscy?

    > mnie nie lubia

    Ja tez bym nie lubil kogos, kto podsyla bzdety smieszace tylko
    jego samego.

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 5. Data: 2004-11-28 01:05:06
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Michał Kilarski <k...@w...pl> w artykule
    <news:coaldm$fnh$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

    > witam
    > W poszukiwaniu ulepszenia mojej pracy w internecie wpadlem na taki
    > pomysl. Przydalby mi sie program, ktory pozwolilby w jakis sposob
    > rodzielic ruch pakietow w moim komputerze.

    Dlaczego uważasz, że nikt takiego programu do tej pory nie napisał?

> [...]
    > duzego pliku. Kiedy nic nie robie to cala "para" idzie w download. Czy
    > cos takiego jest mozliwe do realizacji w domowym zaciszu?

    A czy w ogóle czegoś takiego szukałeś? Na pl.comp.nowe-programy jest duży
    wybór, a tu jest Nie Ta Grupa...
    Aha, skoro masz ogólne kłopoty z orientacją, to pewnie nie zauważyłeś też,
    że masz niepołatany system i nieskonfigurowany OE. Może na początek zajmij
    się lekturą <http://evil.pl/pip/>, zamiast narażać siebie i innych?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 6. Data: 2004-11-28 10:14:26
    Od: "Michał Kilarski" <k...@w...pl>

> [...]
    > że masz niepołatany system i nieskonfigurowany OE. Może na początek zajmij

    Jasne, ze szukalem. Widac nie jestem na tyle dobry zeby znalezc. Dlatego
    prosilem o pomoc. Niepolatany system to moja sprawa; on ma po prostu
    pracowac a nie byc super forteca. Jesli chodzi o skonfigurowanie czytnika to
    Szanowny Kolega rowniez nie jest mistrzem. Tak bardzo chronisz swojego maila
    (z instrukcja zamiany h na z) przed spamem a zapominasz o adresach osob, na
    posty ktorych odpowiadzasz. W naglowku jak byk twoj czytnik po prostu je
    wstawia. Pozdrawiam z wyrazami szacunku.

  • 7. Data: 2004-11-28 10:41:34
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    "Michał Kilarski" <k...@w...pl> wrote in message
    > Jasne, ze szukalem. Widac nie jestem na tyle dobry zeby znalezc. Dlatego
    > prosilem o pomoc.
    http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
    TF-8&q=traffic+control+windows

    Pierwszy strzał. Pewnie można powpisywać inne rzeczy. Ale ze mnie hakier,
    hoho.

    > Niepolatany system to moja sprawa;
    Nie, niepołatany system to Twoja sprawa w najmniejszym stopniu - Tobie on
    tylko padnie (czym prędzej tym lepiej), co ja będę miał gdzieś. Gorzej jak
    zacznie mi przysyłać maile z wirusami, albo co gorsza np. DDoSować moją sieć.
    Albo przysyłać maile komuś innemu, albo DDoSować czyjąś inną sieć.

    > on ma po prostu pracowac a nie byc super forteca.
    Dziękuję w imieniu całej grupy, iż pochwaliłeś nam się, iż nie jesteś świadomy
    że tylko super-forteca będzie zwyczajnie pracować a Twoje coś może zaraz
    przestać - a teraz proszę w imieniu całego Internetu, byś połatał swój nic
    nieznaczący dla nas system - gdyż w innym wypadku może stać się on znaczący, a
    tego możesz żałować, w zależności od tego dla kogo stanie się on coś znaczący.

    > ...a zapominasz o adresach osob, na posty ktorych odpowiadzasz.
    > W naglowku jak byk twoj czytnik po prostu je wstawia.
    A to już jakby problem nadawcy, że ma gdzieś chronienie swojego maila? Może
    zwyczajnie chronić go nie chce, bo uważa iż nie ma takiej potrzeby używając
    np. ochraniaczy anty-spamowych?

    Zdrówko.

    PS. No offence intended, ale tak przeważnie lepiej dociera ;)
    --
    [E-Mail:p#75;pl] [GG: 1655827] [TEL: +48 604 90 40 40]
    Legalny sprzęt 802.11a/b http://www.osbridge.pl/

  • 8. Data: 2004-11-28 12:58:46
    Od: "Michał Kilarski" <k...@w...pl>

> [...]
    indows

    > Pierwszy strzał. Pewnie można powpisywać inne rzeczy. Ale ze mnie hakier,

    Widzisz, wystarczylo od razu po prostu podac taki link i byloby po sprawie,
    a tak to powstal watek o zagrozeniu dla sieci ze strony niezabezpieczonych
    komputerow (a nie o to mi chodzilo). Bardzo dziekuje za odpowiedz.

> [...]
    znaczący, a
    > tego możesz żałować, w zależności od tego dla kogo stanie się on coś

    Nie uwazam, zeby moj system byl strasznie dziurawy. Moze nie jest to super
    forteca, ale _nigdy_ nie mialem problemow ze stabiloscia. Tak nawiasem
    mowiac to chcialbym wiedziec skad Andrzej P. Wozniak wysnusl wniosek na
    temat dziur w moim systemie. Moze byla to konsekwencja nieskonfigurowanego
    outlooka (nieustawiony outlook = niepolatany system = lamer a nie
    uzytkownik)

> [...]
    Może
    > zwyczajnie chronić go nie chce, bo uważa iż nie ma takiej potrzeby

    I tu niestety masz racje. Ten adres od dawna jest zaspamowany wiec uzywam go
    jak tarczy.

    > Zdrówko.

    Postaram sie chociaz o tej porze roku to trudne.

    > PS. No offence intended, ale tak przeważnie lepiej dociera ;)
    oj dociera, dociera

  • 9. Data: 2004-11-28 13:11:54
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    > Widzisz, wystarczylo od razu po prostu podac taki link i byloby po sprawie,
    Nienienie. Trzeba było od razu wpisać takie zapytanie w google i nie byłoby
    sprawy.

    > a tak to powstal watek o zagrozeniu dla sieci ze strony niezabezpieczonych
    > komputerow (a nie o to mi chodzilo). Bardzo dziekuje za odpowiedz.
    Z góry bardzo dziękuję za zaprzestanie stwarzania zagrożenia dla sieci!

    > Nie uwazam, zeby moj system byl strasznie dziurawy. Moze nie jest to super
    > forteca, ale _nigdy_ nie mialem problemow ze stabiloscia.
    O, to wormy i inny syf będzie stabilnie działać :)
    Abstrahując, nie musisz robić nic przesadnie wielkiego. W praktyce prostemu
    (again, no offence intended) użytkownikowi wystarczy wiedzieć, że ma używać
    windows update i ściągać co tam dadzą - to już usuwa znakomitą większość
    dziur.

> [...]
    > wniosek na temat dziur w moim systemie. Moze byla to konsekwencja
    > nieskonfigurowanego outlooka (nieustawiony outlook = niepolatany system =
    Nie, z wersji outlooka. Outlook Express to ogólnie fajny program, ale
    1) ma obfitą historię dziur,
    2) może być upierdliwy dla współgrupowiczów niepoprawnie skonfigurowany

    > I tu niestety masz racje. Ten adres od dawna jest zaspamowany wiec uzywam go
    > jak tarczy.
    No to skoro mam rację, to czemu się czepiasz przedpiszcy? ;)

    Zdrówko.

    PS. EOT z mojej strony.

  • 10. Data: 2004-11-28 13:28:12
    Od: Jacek Skowroński <j...@j...net>

    Dnia 28 lis 2004 "Michał Kilarski" <k...@w...pl> pisze:

> [...]
    > sprawie, a tak to powstal watek o zagrozeniu dla sieci ze strony
    > niezabezpieczonych komputerow (a nie o to mi chodzilo). Bardzo

    Zdaje się, że pisałeś gdzieś o swoich poszukiwaniach...

    > Nie uwazam, zeby moj system byl strasznie dziurawy. Moze nie jest to
    > super forteca, ale _nigdy_ nie mialem problemow ze stabiloscia.

    Jednak inni mogą mieć duże problemy związane z twoimi dziurami, o których
    pewnie jeszcze nie wiesz.

    > Tak nawiasem
    > mowiac to chcialbym wiedziec skad Andrzej P. Wozniak wysnusl wniosek na
    > temat dziur w moim systemie.

    Na podstawie nagłówka twojego postu, z którego wynika, że masz olbrzymie
    zaległości z Windows Update.

    > Moze byla to konsekwencja nieskonfigurowanego
    > outlooka (nieustawiony outlook = niepolatany system = lamer a nie
    > uzytkownik)

    Zwykle taka zależność jest prawdziwa.

    > I tu niestety masz racje. Ten adres od dawna jest zaspamowany wiec uzywam
    > go jak tarczy.

    To po co marudzisz, że ktoś go we wrotce cytuje?

    PS Kaszanisz cytowanie i kodowanie, zapraszam na stronę
    <http://evil.pl/pip/ustaw.html>.
    --
    Jacek Skowroński <><