eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypromo na oleje w Tesco › Re: promo na oleje w Tesco
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@l...net>
    <7...@p...pl.invalid>
    <ltsh4j$bh5$1@node2.news.atman.pl>
    <5401d470$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <ltslvj$gfh$1@node2.news.atman.pl> <1...@r...power.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1j3o7w4qqs6n3$.108y5xj71ec6k.dlg@40tude.net>
    <5403012e$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5403012e$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: promo na oleje w Tesco
    Date: Mon, 1 Sep 2014 20:58:43 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <5404c1e5$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.112.99
    X-Trace: 1409597925 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2365 83.10.112.99:63788
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2242
    X-Received-Body-CRC: 1922135459
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543150
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-08-31 12:16, J.F. pisze:
    >>> Koreańczycy uważali, że do Lanosa w Polsce trzeba lać 5W30. A to
    >>> bez
    >>> sensu jest, bo ten olej w lecie degraduje się błyskawicznie.
    >> W jakim sensie ?
    >> Spodziewalbym sie raczej ze 5W40 degraduje sie szybciej niz 5W30.
    >I coś mi się wydaje że w obu przypadkach oznacza to czasy w
    >dziesiątkach lat.

    olej bazowy do 5W musi byc rzadki. Zeby wyszlo z tego 40 czy 30 na
    goraco - zageszczaja polimerami.

    A potem jest takie tajemnicze zjawisko jak zrywanie polimerow przez
    pracujacy silnik.
    40 musi byc bardziej zageszczona niz 30, to i bardziej powinna
    cierpiec na zrywaniu.

    Ale chyba istnieje, skoro sie dorobilo Shear Stability Index (SSI).

    http://www.synzilla.com/articles/amsoil_5w-40_synthe
    tic_diesel_oil_offers_maximum_viscosity_protection_g
    raph.htm


    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: