    From: ".Zykfryd." <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: propozycja orange - sciema totalna
    Date: Sat, 17 Oct 2009 14:04:41 +0200
    Sender: x...@c...chello.pl

    JoteR pisze:

    > 50zł - 30% to nie jest wcale "42 z groszami". Kto liczył te procenty -
    > Ty czy konsultant?
    > Zatem - co on Ci naprawdę zaproponował?
    > a) abonament za 50zł - 30% = 35zł
    > b) abonament za 60zł - 30% = 42zł
    > c) żaden z powyższych, bo w Orange nie ma abonamentów o podanych
    > wysokościach?

    Z pierwotnego postu wnioskuje że chodzi o abonament w ofercie dla Firm
    a dokładnie o Oferte dla Firm 125 ona kosztuje 50PLN netto a jak
    wiadomo na rynku b2b przyjęło się operować cenami netto. Jeśli dużo
    dzwonisz do Orange to możesz jeszcze obniżyć koszty kupując usługe tanie
    połączenia (albo negocjując ją w ramach propozycji) wtedy podstawowe
    125min do wszystkich w przypadku tylko połączeń do Orange zamieni się na
    330 minut do Orange i stacjonarnych, nie jestem pewien ale bonusowe
    minuty do Orange chyba też się rozmnożą wtedy do 330, co da Ci 660 minut
    do Orange lub 125 do innych sieci +330 do Orange. Tu też nie mam
    pewności ale chyba minuty do Orange schodzą wcześniej, ale może się coś
    przez rok pozmieniało.
    Tak więc za te 35PLN + 5albo 10 za tanie połączenia masz całkiem
    przyzwoitą ilość minut. A ceny poza to chyba 0.40PLN do Plusa i Ery,
    0.15 do Orange (przy aktywnych tanich połączeniach) sms nie pamiętam ale
    na pewno rozliczane są w podstawowym pakiecie. Ceny NETTO.
    Efektywna cena to 0.06PLN do Orange i 0.36 do Plusa i Ery do Play to
    jakoś drożej jest, ale tam sie nie dzwoni ;-) Moim zdaniem nie tak źle.
    A do internetu kupujesz za 8PLN 50MB (0.16PLN/1MB)i też jest dobrze, a
    jak więcej korzystasz to ryczałt 32PLN - 500MB po przekroczeniu których
    dalej nie płacisz ale działa wolniej.

    Także pomęcz jeszcze konsultanta o szczegóły i dobrze policz bo jeśli
    moje domysły na temat tego Ci zaproponowali są słuszne to negocjując
    jeszcze troszkę bądź włączając sobie potem dodatkowe usługi możesz mieć
    naprawdę dobrą ofertę.

    Pozdrawiam.