  • 1. Data: 2009-10-16 21:46:29
    Temat: propozycja orange - sciema totalna
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Mojej żonie kończy się umowa terminowa. Dziś, 3 mieś. przed zakonczeniem
    zadzwonił konsultant, i zaczął namawiać na wspaniałe tanie rozwiazanie.
    Spodobało mi sie to, bo TERAZ rozmowy z jej telefonu są beznadziejnie
    drobie, i właściwie w 10 dni sie je wygaduje na najkonieczniejsze
    rozmowy - potem korzystamy oboje z mojego POPa. Niewygodne to wiec
    konsultanta słuchałem ( ja mam szybszy detektor "ściem" niz żona) z
    zainteresowaniem. Umowa miała by zacząć obowiazywać już a nie za 3
    miesiace -wiec narazie jest super.
    Oczywiście konsultant zamiast zredukować nasze opłaty miesięczne
    wystartował z taryfą "stopień" droższą oczywiście odrazu 500 minut i
    upust 30% - za brak telefonu. Fajnie sie słuchało, ale poprosiłem o coś
    tańszego. zaproponował 125minut do orange +125 minut do reszty, za
    50zł-30% = 42 z groszami. Dwa razy spytał czy może wysyłać aneks, ale
    powiedziałem ze narazie nie. Twardy jestem, bo nawet 100 smsów za 1zł
    mnie nie przekonało do natychmiastowej zgody. Do poniedziałku musi
    zaczekać.
    42zł /250 minut to wychodzi średnio po 17gr. sęk w tym ze wiekszość
    rozmów mamy w orange, cholera wie jak to co oferuje teraz
    będzie"schodzić" i jakie stawki poza abo. Coś mnie tknęło zeby policzyć
    ile ja za to samo w popie zapłace.
    kupuje zdrapke25(za25)i zdrapke 200(za195) za to dostaje +30 za dwusetke
    i +30% za staż (jeśli doładuje szybciej niż 25 dni). tak wiec wydaje
    220zł(10 miesiecy spokój) a dostaje 25+200+30+60=315 (z czego 60 tylko
    do orange) Inaczej mówiąc koszt (220/315) koszt każdej "orangowej"
    złotówki wynosi 70gr. Tak wiec w pakietach mam rozmowy nie po 10
    gr(or+stac) tylko po 7gr i nie po 29 - reszta tylko 20gr.
    Za 125 min do orange zapłacę 8,75 i 125 do reszty=25,37 razem=34,13
    bez zobowiązani mam to samo o 8zł taniej, z gwarancją obniżania stawek
    gdy obniży je konkurencja :). NIeskonczony kapitał złotówek, dowolność w
    wydatkowaniu orange/poza najkorzystniejsze "schodzenie" jakie mozna
    sobie zażyczyć, pakiety internetowe po 5zł....

    "Ech te ludzie", gdyby tylko umieli liczyć....

    Pozdrawiam "sciemniaczy" z działu abonamentów Orange
    ToMasz

  • 2. Data: 2009-10-17 06:05:16
    Temat: Re: propozycja orange - sciema totalna
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    Idź se skarpetki przewietrz.

  • 3. Data: 2009-10-17 07:17:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > zaproponował 125minut do orange +125 minut do reszty, za
    > 50zł-30% = 42 z groszami.

    50zł - 30% to nie jest wcale "42 z groszami". Kto liczył te procenty - Ty
    czy konsultant?
    Zatem - co on Ci naprawdę zaproponował?
    a) abonament za 50zł - 30% = 35zł
    b) abonament za 60zł - 30% = 42zł
    c) żaden z powyższych, bo w Orange nie ma abonamentów o podanych
    wysokościach?
    http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_stay?ca
    tegory=STAY_WITH_ORANGE&stamp=1255763654796

    JoteR

  • 4. Data: 2009-10-17 08:22:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 09:17:33 +0200, JoteR napisał(a):

    > c) żaden z powyższych, bo w Orange nie ma abonamentów o podanych
    > wysokościach?

    Na stronie Orange nie ma wielu rzeczy, które można wynegocjować przez
    telefon.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-10-17 11:25:30
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    ToMasz:
    > "Ech te ludzie", gdyby tylko umieli liczyć....
    >
    > Pozdrawiam "sciemniaczy" z działu abonamentów Orange

    Liczyłeś na 'złote gacie'?
    Zacząłeś negocjacje od komunikatu, że nie planujesz przedłużania umowy?
    Jeśli nie, to pretensje miej do siebie.
    A konsultanci nie są tymi, którzy wymyślają strategie na takich jak Ty.

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 6. Data: 2009-10-17 12:04:41
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > a) abonament za 50zł - 30% = 35zł
    > b) abonament za 60zł - 30% = 42zł
    > c) żaden z powyższych, bo w Orange nie ma abonamentów o podanych

    Z pierwotnego postu wnioskuje że chodzi o abonament w ofercie dla Firm
    a dokładnie o Oferte dla Firm 125 ona kosztuje 50PLN netto a jak
    wiadomo na rynku b2b przyjęło się operować cenami netto. Jeśli dużo
    dzwonisz do Orange to możesz jeszcze obniżyć koszty kupując usługe tanie
    połączenia (albo negocjując ją w ramach propozycji) wtedy podstawowe
    125min do wszystkich w przypadku tylko połączeń do Orange zamieni się na
    330 minut do Orange i stacjonarnych, nie jestem pewien ale bonusowe
    minuty do Orange chyba też się rozmnożą wtedy do 330, co da Ci 660 minut
    do Orange lub 125 do innych sieci +330 do Orange. Tu też nie mam
    pewności ale chyba minuty do Orange schodzą wcześniej, ale może się coś
    przez rok pozmieniało.
    Tak więc za te 35PLN + 5albo 10 za tanie połączenia masz całkiem
    przyzwoitą ilość minut. A ceny poza to chyba 0.40PLN do Plusa i Ery,
    0.15 do Orange (przy aktywnych tanich połączeniach) sms nie pamiętam ale
    na pewno rozliczane są w podstawowym pakiecie. Ceny NETTO.
    Efektywna cena to 0.06PLN do Orange i 0.36 do Plusa i Ery do Play to
    jakoś drożej jest, ale tam sie nie dzwoni ;-) Moim zdaniem nie tak źle.
    A do internetu kupujesz za 8PLN 50MB (0.16PLN/1MB)i też jest dobrze, a
    jak więcej korzystasz to ryczałt 32PLN - 500MB po przekroczeniu których
    dalej nie płacisz ale działa wolniej.

    Także pomęcz jeszcze konsultanta o szczegóły i dobrze policz bo jeśli
    moje domysły na temat tego Ci zaproponowali są słuszne to negocjując
    jeszcze troszkę bądź włączając sobie potem dodatkowe usługi możesz mieć
    naprawdę dobrą ofertę.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-10-17 12:22:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    JoteR pisze:

    > 50zł - 30% to nie jest wcale "42 z groszami". Kto liczył te procenty -
    > Ty czy konsultant?
    > Zatem - co on Ci naprawdę zaproponował?
    namieszałem. Abonament na firme, więc kosztuje zaledwie 50zł!!! tyle ze
    na firme zawsze kwota=netto. dla dalszych porównań zmieniłem bez
    ostrzezenia jednostke na zł brutto - mój błąd - przepraszam

    abonament(nie wymieniony przez konsultanta z nazwy) domyślam sie ze
    nazywa sie firma 125, koszt 50zł netto czyli 61 brutto. OD tego
    odejmujemy wspomniane 30% co daje do 42.70zł btutto. reszta wyliczeń
    jest prawidłowa.

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-10-17 12:26:35
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    .Zykfryd. pisze:
    (...)

> [...]
    > moje domysły na temat tego Ci zaproponowali są słuszne to negocjując
    > jeszcze troszkę bądź włączając sobie potem dodatkowe usługi możesz mieć
    Pomęczę, bo gdyby mi zaproponowali to co napisałeś byłoby OK. Tyle tylko
    ze czuje sie jak oszukiwany jeleń. wiem ze klient płącący 25-60zł to
    płotka, ale z drugiej strony skoro niechcą? bedzie 17-25zł maks.

    Dzieki za informacje.
    ToMasz

  • 9. Data: 2009-10-17 12:55:55
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazywa sie firma 125, koszt 50zł netto czyli 61 brutto. OD tego
    > odejmujemy wspomniane 30% co daje do 42.70zł btutto. reszta wyliczeń

    Wejdź na stronę playa i prześledź oferty dla firm.
    Za 56 pln masz 270 min do wszystkich, 2000 min na stacjonarne i do playa.
    Po przekroczeniu limitu koszt min. - 32 gr.
    + telefon. Bez telefonu są następne profity.

  • 10. Data: 2009-10-17 17:05:24
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    tl pisze:

    > Wejdź na stronę playa i prześledź oferty dla firm.
    > Za 56 pln masz 270 min do wszystkich, 2000 min na stacjonarne i do playa.
    > Po przekroczeniu limitu koszt min. - 32 gr.
    > + telefon. Bez telefonu są następne profity.

    Tylko że tutaj mówimy o abonamencie za 35PLN a nie za 56 bo za tyle to
    można mieć Oferte dla Firm 250 gdzie jest 250 minut do wszystkich
    dodatkowo 250 do Orange a dopłacając 5PLN można mieć ok. 1200 do Orange
    lub stacjonarne a jednak Orange to 10mln abonentów a Play to jakieś
    500tyś, do tego po przekroczeniu minut jest 35gr do wszystkich i 15gr do
    Orange i stacjonarne czyli Play tak super nie wygląda. Kolejna zaleta
    Orange to pakiety na internet maja zasięg krajowy a nie jak w przypadku
    Play tylko w większych miastach.
    Także nie daj się zwieść pozornej taniości Playa i zanim przeniesiesz
    tam swój numer pomyśl jeszcze o tych co dzwoniąc do Ciebie będą się
    czuli jak dzwoniący na audiotele ;-)