    Subject: Re: prośba o info o kanałach
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Trybun <C...@j...ru>
    Date: Tue, 7 Jun 2016 11:41:20 +0200

    > na wstępie: jebcie się powskie ścierwa!

    PiSowskie, PSLowski9e i SLDowskie także.

    > Seriale - 10zł 120 Polsat Romance 121 TVP Seriale 122 AXN HD 123 AXN
    > Spin HD 124 AXN Black 125 AXN White 126 Comedy Central 127 Comedy
    > Central Family 128 Fox HD 129 FoxLife HD
    > 120 Universal Channel 121 13 Ulica 122 ScFi Universal 122 CBS Action
    > 124 CBS Drama
    >
    > Kino - 10zł 140 Kino Polska 141 Polsat Film 142 Ale Kino+ HD 143 TCM
    > 144 Sundance Channel HD 145 Cinemax HD 146 Cinemax 2 HD 147 CBS Europa
    > Seriale -
    >
    > gdybyście mieli do wyboru dwa w/w pakiety to który byście wybrali?

> [...]

    Ogólnie szajs. Jednak większą wartość zdaje się reprezentować sekcja
    "kanały filmowe", są to jednak także tylko i wyłącznie powtórki. A te
    seriale to już szczyt szczytów - na okrągło ta sama sieczka, jedyne
    urozmaicenie to (co 10-15 minut) reklamy i autopromocja, trzeba naprawdę
    mieć niezły tupet aby za to gówno brać opłaty. Co do scifi, nie licz że
    kanał scifi Universal to produkcje w stylu Alien czy Blade Runner. Są
    tam emitowane głupawe serialiki albo filmy, no, śmiało można je zaliczyć
    do kategorii - pozaklasowe.