    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: prosba -oblukac R6 trzeba-kozienice
    Date: Sat, 6 Mar 2010 21:30:56 +0100

    Użytkownik "solo" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4B92B887.9090701@o2.pl...
    > Sęk w tym że sprzedawcy zawsze chodzi o to aby moto sprzedać wiec jakie
    > by nie było i tak będzie je zachwalał, a ktoś na miejscu jadąc tylko je
    > obejrzeć patrzy obiektywnym okiem.
    > Widze, że kolega Grzybol nie miał okazji pojeździć po Polsce w
    > poszukiwaniu motocykla, który przez telefon z ust sprzedawcy jest
    > idealny, a na miejscu (jak w moim przypadku) okazuje się ze po zdjęciu
    > kanapy widać pracę ślepego spawacza po kilku głębszych.
    > Jak przejedziesz kilkaset albo i wiecej km po taką minę to zrozumiesz po
    > co są tego typu prośby.

    Kolego Solo. Nie bardzo zrozumiałeś chyba. Ja ZAWSZE jeżdżę sam. Nigdy nikogo
    nie proszę o oblukanie sprzęta bo to się mija z celem. Jeździłem po motocykle do
    Niemiec, do Anglii. Po maszyny dla siebie. Po Polsce również. Chodzi o to, że
    ZAWSZE musisz obejrzeć je sam. Bo to Ty będziesz nim jeździł. Nie kolega precel.
    Dlatego takie prośby o kant dupy potłuc...

    --
    Grzybol