  • 11. Data: 2012-10-25 14:17:02
    Temat: Re: wentyle [było: proste zaworki]
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-10-25 14:15, T. pisze:
    > 90x60x90.
    > Zawsze jak gdzieś przystaniesz i sobie spojrzysz na taki wentylek, to Ci
    > się przyjemnie zrobi... :-P
    > T.
    > Ps. No i wiadomo - z gumą bezpieczniej :-)

    LOL! No ale chyba nie za 16 zł za komplet... ;-D
    pwz

  • 12. Data: 2012-10-25 14:17:36
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-10-25 14:11, pwz pisze:
    > Oczywiście miałem na myśli całe wentyle, nie same zaworki 8-)
    > U oponiarza 1 szt. to około 16 zł (jeżeli w ogóle ma nowe), w sklepie
    > kupuję w tej cenie (albo prawie w tej cenie) komplet nowych, nawet z
    > kolorowymi kapturkami itp.
    > Ponawiam zatem pytanie: jakiej długości wentyle powinienem kupić do gumy
    > 185X65/R15 (zwykłe stalowe felgi, jeśli to ma znaczenie)?
    > pwz

    Taki zeby sie wygodnie pompowalo kolo.

  • 13. Data: 2012-10-25 14:18:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Oczywiście miałem na myśli całe wentyle, nie same zaworki 8-)

    Nie, miałeś na myśli kominki. :-)
    Wentyl to jest to o czym pisali grupowicze, gdy pisałeś o zaworki. :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2012-10-25 14:43:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-25 14:17, pwz pisze:

    > LOL! No ale chyba nie za 16 zł za komplet... ;-D
    > pwz

    Jak znajdziesz tak tanie jeansy, które jednocześnie spodobają się
    galeriance. Albo studentce. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2012-10-25 14:54:31
    Temat: Re: proste zaworki
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-25 14:12, 4CX250 pisze:
    > Ja wymieniałem nie dlatego bo gumiarz sobie chciał, tylko że ubywało
    > powietrza i jak gumiarz zanurzył koło w wodzie to bąbelki było widać wokół.

    Mi jeden wymienił rok temu. Myślę mają min. 4 lata to wymienię.
    Pół roku temu następny pokazuje mi jakie te wentylki popękane. Strach
    jeździć. Faktycznie jakby miały ze 20 lat. :-)

  • 16. Data: 2012-10-25 14:57:14
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-25 14:11, pwz pisze:
    > Oczywiście miałem na myśli całe wentyle, nie same zaworki 8-)
    > U oponiarza 1 szt. to około 16 zł

    Płaciłem 6 zł za wymianę sztuki.
    Z jakiego miasta się urwałeś :-)

  • 17. Data: 2012-10-25 16:58:20
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-10-25 14:57, z pisze:

    > Płaciłem 6 zł za wymianę sztuki.
    > Z jakiego miasta się urwałeś :-)

    Ze stołecznego, a co? Tutaj są takie ceny. A w warsztatach, w których
    jest taniej, wentyli nie ma albo nie mam pewności, że są nieprzechodzone.
    pwz

  • 18. Data: 2012-10-25 17:05:13
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-25 09:42, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Dziwny masz kalkulator. U mnie taki zaworek kosztuje 6zł przy okazji
    > zakładania opony lub wymiany.
    > Dasz swój gumiarzowi a on ci policzy 5zł za usługę założenia i
    > oszczędności pójdą w las.

    No dokładnie. Dziwię się, że ktoś kupuje wentyl żeby dać gumiarzowi do
    wymiany... Toż to bzdura. W trójmieście za taki wentyl doliczają 5 zł
    jak trzeba wymienić i po krzyku...

  • 19. Data: 2012-10-25 19:37:13
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 90x60x90.
    > Zawsze jak gdzieś przystaniesz i sobie spojrzysz na taki wentylek, to Ci
    > się przyjemnie zrobi... :-P

    Masz na myśli te leśne ssaki?

    Marek

  • 20. Data: 2012-10-25 22:44:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 25 Oct 2012 06:38:55 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:

> [...]
    >potrafi odpowiedzieć, odsyłając do warsztatu ;-)): jakiej długości
    >zaworki do opon powinienem kupić/zamontować w oponie o parametrach:

    A nie możesz zmierzyć swoich?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280