    From: awiesiek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prosty (chyba) uklad do bramki voip - jak zrealizowac ?
    Date: Sat, 21 Nov 2009 11:02:58 -0800 (PST)

    On 21 Lis, 18:27, "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> wrote:
    > Witam
    > Mam sobie bramke linksysa Voip w tlenofonie. Mam zrobione przekierowanie na
    > inny tel gdy nie ma mnie w biurze ale musze za kazdym razem zeby to zrobic
    > wchodzic na strone bramki i ja "wyłączyć". bramka jest zupelnie w innym
    > pomieszczeniu i nie mam mozliwosci jej przeniesienia.
    >
    > Wymyslilem rzeby zrobic rzecz nastepującą :
    > przy bramce linksysa na wejsciu lini mojego telefonu jakis prosty uklad
    > ktory wylaczalby zasilanie bramki jak wyjme przewod z mojego aparatu
    > telefonicznego. Bramka wtedy wylacza sie i robi sie automatycznie
> [...]

    Uszanowanie

    Najłatwiej zrealizować , jeśli masz w miarę dobry alarm
    w biurze i uzbrajasz go jak opuszczas biuro , a rozbrajasz gdy
    wracasz.
    Dodajesz w do alarmu moduł powiadamiania , podłączasz pod
    linię linksysa , programujesz kod na aktywację przekierowania gdy
    uzbrajasz alarm i zdjęcie przekierowania gdy rozbrajasz .
    Dodatkowo możesz też funkcję z czasowego harmonogramu
    w niektórych typach centralek uruchomić .
    Można też przy braku alarmu zrealizować ten scenariusz
    na jakiejś automatyce domu / biura inteligentnego i zewnętrznym
    powiadamianiu telefonicznym fabrycznym , lub zbudować sobie
    powiadamianie ( w sumie to 2 komunikaty audio nagrane na płytce
    z układem ISD 1420 i kilka innych elementów ) .

    --
    awiesiek