    From: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: prosty (chyba) uklad do bramki voip - jak zrealizowac ?
    Date: Sun, 22 Nov 2009 19:33:00 +0100

    > Hola hola, niedziela jest, dzień odpoczynku. Może jeszcze się chwilę
    Ufff. Całe szczęście neidziele poswiecilem na duzo przyjemniejsze rzeczy :-)
    Teraz przeczytałem. Ustawilem w bramce lipny adres IP tak zeby nie dzialala
    na statycznym IP a na dhcp chodzila. znalazlem w manualu do bramki jakim
    skrotem klawiszy wlaczac/wylaczac dhcp wprowadzilem do ksiazki telefonicznej
    i mam to o co mi chodzilo i to bez dodatkowych kanelkow :-))
    Wielkie dzieki :)
    w zwiazku z tym ze mnie oswieciles ze ta bramka calkiem sprytna jest szukam
    jeszcze odpowiedzi na jedno pytanie.
    Mam pod nia podpiete 2 telefony. jest to bramka z tlenofonu(zablkowoana)
    mam tam podlaczone 2 telefony pod line1 i 2 i obydwa w tlenofonie.
    telefon pod line 1 uzywam do roznych polaczen natomiast tel2 potrzebuje
    tylko polaczen z moim telefonem pod line 1. obecnie gdy dzwonie z jednego na
    drugi polaczenie niestety idzie przez internet a nie wewnatrz bramki a lacza
    czasem brak na 2 tel i sa opoznienia itd zwlaszcza jak ktos jeszcze z netu
    korzysta. czy jest jakis myk zeby to szlo bezposrednio przez bramke ? czy
    tez az tak madra ta bramka nie jest ?