    From: "EM" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [protel 99se] autonumeracja
    Date: Mon, 23 Nov 2009 09:25:21 +0100

    >w 99 to nie działa, a może jeszcze mógłbyś mi powiedzieć czy w 99SE jest
    >wyszukiwarka elementów na płytce PCB?

    Większość ludzi którzy dobrze znają program - czytaj używają do pracy na co
    dzień, używa chyba już Altiuma.
    Człowiek się szybko przyzwyczaja do lepszych funkcji.

    Tutaj jest edit->jump->component. Wydaje mi się, że w P99 też było.
    Na pewno też jest edit->move->component (jump to component)

    Oczywiście to dotyczy skoków do konkretnego desygnatora.

    Chyba to samo można osiągnąć, wybierając odpowiednio z listy i klikając.

    Myślę, że warto po prostu przeczytać jakiś tutorial na temat P99. Okazuje
    się, że człowiek który nawet długo pracuje z programem nie ma pojęcia o
    pewnych wygodnych funkcjach - dotyczy to szczególnie rozbudowanego Altiuma.
    Swoją drogą to P99 ma już 10 lat i jest nadal niezłym programem - szkoda, że
    się nie da tanio kupić.
    --
    Pozdr
    EM