  • 31. Data: 2009-07-09 10:36:23
    Temat: Re: przegrzany olej
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > swoja drogaą auto prosto ze stanow

    Bylo tak od razu. To wiele wyjasnia :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 32. Data: 2009-07-09 11:27:14
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał

    > http://arni.motocykle.org/PiTek%20003.jpg
    > a tak wyglądał kolektor:
    > http://arni.motocykle.org/Zdjecie013.jpg

    Ten silnik pracowal na oleju mineralnym niskiej klasy jakosciowej.
    Wymianami oleju nikt się pewnie zbytnio nie przejmowal. Te czarne "cos" ,
    to jest skoksowany olej.
    W Hameryce olejami ludzie sie nie przejmuja :)

    --
    Hinek

  • 33. Data: 2009-07-09 11:47:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kefir wydusił z siebie te słowy:

    > "Zmulony" olej potrafi wrecz slicznie wyciszyc ;) Wracajac do pytania:
    > osobiscie, wymieniam przy kazdym podejrzeniu ze cos moze byc nie halo.
    > Glownie najpewnej bezzasadnie. To wynik alergii na techniczne
    > tandeciarstwo: wole przeprzedobrzyc niz niedopatrzyc.

    no to co napisalem w żaden sposob nie mialo sugerować, zeby nie wymieniać
    oleju.
    Jestem zwolennikiem wymiany ... ustosunkowalem sie tylko do dziwnej teorii

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 34. Data: 2009-07-09 11:57:02
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > Bylo tak od razu. To wiele wyjasnia :)

    znaczy co? bo padł w drodze z Bremenhaven do Polski, gdzie pod
    Wrocławiem. Na moje ten osad powstawał dłuzej niz kilkaset km czyli ktos
    go katował juz wczesniej. Ale ostateczne zagrzanie kolektora nastapilo
    na koniec.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 35. Data: 2009-07-09 12:41:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > znaczy co? bo padł w drodze z Bremenhaven do Polski, gdzie pod
    > Wrocławiem. Na moje ten osad powstawał dłuzej niz kilkaset km czyli ktos
    > go katował juz wczesniej.

    No o tym mowie. Amerykanie odznaczaja sie wyjatkowo niska kultura
    techniczna. Trzeba bylo zobaczyc ile szlamu w silniku bylo w kumpla
    motocyklu. Wygladalo jakby nikt od 10 lat nie wymienial oleju. Oni
    jezdza poki sie cos nie zjebie.

  • 36. Data: 2009-07-09 13:27:46
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Hinek pisze:

> [...]
    > to jest skoksowany olej.
    > W Hameryce olejami ludzie sie nie przejmuja :)

    no to mnie wlasnie dziwi bo np ma nowiutki komplet hamulców, jeszcze nie
    dotarte i filtry czyli jednak ktos dbał. Reszta wozu tez nie jest
    zajechana i ten słaby olej nie bardzo tu pasuje. Ale jest jeszcze jeden
    knyf: ostatnim wlascicielem w stanach byl Polak :) prawdopodobnie ta
    silikonowa rzeżba została zrobiona duzo wczesniej i tak jezdził.

  • 37. Data: 2009-07-09 13:57:19
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > oleju.
    > Jestem zwolennikiem wymiany ... ustosunkowalem sie tylko do dziwnej teorii

    To co napisalem, w zaden sposob nie bylo polemicznie. Chcialem sie z Toba
    zgodzic i dolozyc swoja opinie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 38. Data: 2009-07-10 19:16:30
    Od: jeDrASS <w...@k...gov>

    Kuczu wrote: