  • Date: Tue, 06 Jan 2009 11:29:09 +0100
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@n...home.pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.advocacy,pl.comp.programming
    Subject: Re: przemyślenia na temat pamięci i rozmiaru plików

    Patryk Włos pisze:

    > W ksiazkach tez myla? Bo ja mam w domu kilkanascie ksiazek o C64, w
    > ktorych wyraznie pisza o "systemie operacyjnym".

    No i?
    Wiem ze prawdopodobnie piszą o systemie operacyjnym. Przeciez to nie ja
    pisalem ze to interpreter... Panie kolego, czytać ze zrozumieniem.

    Natomiast jesli chodzi o graficzny interfejs uzytkownika to nie jest on
    wyznacznikiem bycia lub niebycia systemem operacyjnym.

    Pozatym C64 nie ma wbudowanego systemu z graficznym GUI. Jedynym w miare
    dzialajacym byl chyba GEOS? (O ile sie nie myle)

    pozdrawiam,
    Przemek O.
    --
    SoftSYSTEM