  • Data: 2009-03-21 13:11:44
    Temat: Re: przeniesienie numeru
    Od: "malcolm" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> > Wyślij jak najszybciej to
    przynajmiej będą dzwonić i od razu inaczej
    > traktować. Może coś utargujesz, a jak nie to kierunek wyboru jest jeden
    > :)))
    >
    > tl

    dzwonią to i teraz :)
    tylko ja mówie jak jest nawet jak mi dadzą 500 minut za free w abonamencie
    za 55 bo taki mi wciskają to mi sie nie opłaca ja mało dzwonie więc karta
    dla mnie jest najlepszym rozwiązaniem dlatego tylko zmykam z abo . Play
    fresh gdzie nie ma jak u innych doładowań co 1 mies 2 3 lub 6 a wystarczy
    1 na rok dla ważności konta jest mi na ręke .

    zrobie jak mi radzicie >rozwiązanie umowy z przejściem na prepaid Orange> po
    jakimś czasie przeniesienie numeru do Play .
    --
    mal