  • Data: 2018-02-22 10:36:27
    Temat: Re: przeniesienie vibera
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w news:5a8d9e19$0$581$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości grup
    net...
    > Pewnie nie pomoze, bo dropbox przechowa pliki ... ale plikow nie ma, jak
    > rozumiem.
    > No chyba ze Viber z Dropboxem jakos blizej wspolpracuje.
    > J.

    nie gadajmy o chmurze w ogole, bo przepis juz jest, w linku; czy drop, czy
    g.drive, obojetne, teraz szukam metody offline, jak wspomnialem juz. W koncu
    to sa tylko pliki, kontakty tez trabia wszedzie, ze chmura,chmura, a
    przeciez kablem/usb/z pliku bez problemu mozna offline przeniesc.Z pewnych
    powodow chce to offline wykonac.