  • Data: 2015-01-26 14:05:34
    Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    news:54c57e55$0$16862$c3e8da3$76a7c58f@news.astraweb
    .com...
    > nie chodzi o zwrot. chodzi i wykombinowanie jak moglo dojsc do tego, ze
    > obce kontakty pojawily sie na nowym telefonie (jak na starym to juz male
    > miki). obsluga techniczna providera gdybala, ze do przeniesienia danych
    > uzyto komputera, a w jego pamieci mogly zostac informcje poprzedniego
    > klienta, na ktorego telefonach wykonano podobna operacje, jednak w tym
    > punkcie jest durnawe pudelko bez CPU i pamieci.

    Skąd pewność, że w tym pudełku nie ma CPU/pamięci?
    Przecież tam może być właśnie dedykowany, embedded cpu.
    I po prostu osoba/operator, nie wyczyścił kontaków poprzedniej osoby
    zanim zabrał się do przenoszenia nowego, kontakty zsumowały się.
    Podobną przyczynę uznałbym za powód trafienia kontaktów poprzedniego
    klienta na stary telefon: osoba nacisnęła nie ten guzik co trzeba
    (zapisz/czytaj).

    > inna sprawa jest to, ze tej osobie, ktorej kontakty sa w nowym telefonie
    > pare tygodni temu buchnieto telefon, ale nie wiem jak ten fakt wpisac w te
    > lamiglowke. <rs>

    Doszukujesz się magicznych powodów jak Ci od Ancient Archeology,
    a przyczyna pewnie tu i tam jest prozaiczna: człowiek/operator to zrobił.