  • 1. Data: 2015-01-25 01:01:14
    Temat: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    znajoma wymienila telefon na nowy. poprosila w punkcie, zeby jej
    przeniesiono kontakty, ze starego na nowy, co tez grzecznie zrobili. po
    przyjsciu do domu okazalo sie, ze w nowym telefonie, oprocz jej
    znajomych kontaktow, jest tez masa zupelnie obych. co jeszcze
    dziwniejszego dziwniejszego, ze na starym telefonie, rowniez pojawily
    sie te nieznane kontakty. osoby zupelnie obce. nic wiecej obcego sie nie
    pojawilo, ani zdjecia, ani zadna korespondencja. one zostaly
    przeniesione poprawnie. tylko kontakty. ktos wie, w jakis sposob moglo
    do tego dojsc? z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi. <rs>

  • 2. Data: 2015-01-25 10:55:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.01.2015 o 01:01, rs pisze:
    > znajoma wymienila telefon na nowy.
    telefon, znaczy coś typu nokia 3310? Od tego zależy "wróżenie" co mogło
    się dalej stać.

    > do tego dojsc? z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi. <rs>

    napisz jaki to telefon

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-01-25 14:44:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    rs pisze tak:

> [...]
    > zrobili. po przyjsciu do domu okazalo sie, ze w nowym telefonie,
    > oprocz jej znajomych kontaktow, jest tez masa zupelnie obych.

    Ja bym szybko zgrał i sprzedał na Allegro.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2015-01-25 18:13:36
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 1/25/2015 4:55 AM, ToMasz wrote:
    > telefon, znaczy coś typu nokia 3310? Od tego zależy "wróżenie" co mogło
    > się dalej stać.
    > napisz jaki to telefon

    z HTC One M7 na Galaxy Edge. <rs>

  • 5. Data: 2015-01-25 18:20:49
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    rs wrote:
> [...]
    > znajomych kontaktow, jest tez masa zupelnie obych
    > ktos wie, w jakis sposob moglo
    > do tego dojsc? z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi. <rs>

    z tym pytaniem; nalezy udac sie do punktu, w ktorym
    dokonano tej (niemal kryminalnej) *lipy* !

    tu nie ma jasnowidzow, ktorzy ci udziela odpowiedzi,
    jesli sie taki pojawi to *GDYBACZ* *PIANOBIJCA*.

    --
    wypasiona na mc-kaczka aka SZCZYkago usrael: https://tr.im/ilpQ3

    besposrednio zza kulisow hodowli PARANOIDow: https://tr.im/yVToK

  • 6. Data: 2015-01-25 19:21:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.01.2015 o 18:13, rs pisze:

    > z HTC One M7 na Galaxy Edge. <rs>

    metoda przniesienia kontaktów
    htc-> serwer google->galaxy

    Na nowym telefonie na 99% było już jakieś konto i po nim zostały kontakty
    Tyle zobaczyłem w szklanej kuli :)

    ToMasz

    PS
    To będzie duży problem społeczno ekonomiczny. ustawodawca nakazuje
    przyjąć zwrot zakupionego towaru, ale nie precyzuje co z takim towarem
    zrobić. faktycznie, sprzedaż tego towaru jako nowy - to oszustwo. jako
    używany - porażka ekonomiczna.

  • 7. Data: 2015-01-25 19:59:07
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > To będzie duży problem społeczno ekonomiczny. ustawodawca nakazuje przyjąć
    > zwrot zakupionego towaru,

    Nakazuje? Serio? Przepis z ustawy poproszę.
    Bo *możliwość* była "od zawsze", zależało to od woli sprzedawcy.
    Zupełnie jak teraz.

    > ale nie precyzuje co z takim towarem zrobić. faktycznie, sprzedaż tego
    > towaru jako nowy - to oszustwo. jako używany - porażka ekonomiczna.

    Wzruchałem się niesłychanie bardzo. Jakoś możliwość zwrotu towaru występuje
    w całym cywilizowanym świecie i jest wliczona w rzw. ryzyko handlowe. Tylko
    u nas, dla handlarzy rodem z (za przeproszeniem) Allegro, o mentalności
    wyniesionej ze "szczęk" pod Pajacem Kulturwy, jest to jakiś Armageddon.

    JoteR

  • 8. Data: 2015-01-25 21:21:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.01.2015 o 19:59, JoteR pisze:

    > Nakazuje? Serio? Przepis z ustawy poproszę.
    sory panie super precyzyjny. w przypadku zakupu na odległość. co w tej
    sprawie niczego nie zmienia, bo uzywany 14 dni produkt mozesz tak samo
    kupić stacjonarnie
    > Bo *możliwość* była "od zawsze", zależało to od woli sprzedawcy.
    jak zawsze masz racje
> [...]
    > handlowe. Tylko u nas, dla handlarzy rodem z (za przeproszeniem)
    > Allegro, o mentalności wyniesionej ze "szczęk" pod Pajacem Kulturwy,

    numer 1, w cywilizowanym świecie narzut jest dużo wyższy, a u nas
    wykańczania konkurencji nawet jeśli muszę dopłacać do biznesu, numer 2,
    o ile wiem, ale jak zwykle mogę się mylić, w cywilizowanym świecie są
    pewne ułatwienia podatkowe minimalizujące ewentualne straty

    ToMasz

  • 9. Data: 2015-01-25 21:30:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > numer 1, w cywilizowanym świecie narzut jest dużo wyższy, a u nas
    > wykańczania konkurencji nawet jeśli muszę dopłacać do biznesu,

    Narzut zależy od sklepu... narzuci sobie więcej aby te zwroty sprzedać.
    Ile % zwrotów ma typowy sklep? 1%? 2%? 10%?

    > numer 2, o ile wiem, ale jak zwykle mogę się mylić, w cywilizowanym
    > świecie są pewne ułatwienia podatkowe minimalizujące ewentualne straty

    Coś sobie wymyślasz.

  • 10. Data: 2015-01-25 21:48:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-25 o 21:30, Pszemol pisze:

    > Narzut zależy od sklepu... narzuci sobie więcej aby te zwroty sprzedać.
    > Ile % zwrotów ma typowy sklep? 1%? 2%? 10%?

    Nie wiem co uważasz za typowy sklep ale swojego czasu pewexy
    po okresie święta/sylwester miały zwracany co trzeci telewizor.