    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
    Date: Tue, 27 Jan 2015 13:05:33 -0600

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ma7q03$giu$2@node2.news.atman.pl...

    > A publiczne skargi ludzi którzy w nowych laptopach, tabletach
    > czy telefonach znaleźli skonfigurowane np. czytniki poczty
    > i żądają wymiany, zwrotu pieniędzy lub upustu bo chcieli sprzęt
    > nowy i nie używany nie uważasz za problem ?

    Mówiliśmy dotąd o problemach sprzedawców z polityką zwrotów.

    Co do klienta to ma oczywiście prawo oczekiwać że kupując
    tablet nowy kupi nowy, dziewciczy, zapieczętowany, ofoliowany
    fabrycznie. Zwroty sprzedaje się po uprzednim odświeżeniu ich
    albo bezpośrednio w fabryce albo przez sprzedawce ale jest to
    zaznaczone na witrynie sklepu (refurbished) i połączone z upustem.