  • 1. Data: 2013-01-28 01:04:55
    Temat: "przerywa" myszka ?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Komputer i5 3750K, płyta GA-H67M-UD2H-B3, 32GB ram, HD5770, win7x64,
    ssd. Nie wiem czy problem softwarowy, czy raczej hard...

    Wszystko działa super. Stabilność super, ani razu sie nie zwaliło nic.
    3Dmark może chodzić w kółko cały dzień. Tylko jedna rzecz się kaszani -
    obsługa myszki, niezależnie od samej myszki - testowałem na kilku
    (wszystkie USB) - microsoft wireless 1000, przewodowa, jakiś noname.
    Objaw jest taki, że klawisze "nie trzymają" - gdy przycisnę lewy (lub
    prawy) klawisz myszy i np usiłuję przesuwać podniesioną ikonkę z
    pulpitu, jeżdżę sobie tą ikoną po pulpicie - to po chwili ikona "upada"
    tak jakbym puścił klawisz myszy - a fizycznie trzymam go dalej. To jest
    pikuś, ale w takiej grze jak np Skyrim - nie da się strzelić z łuku, bo
    trzeba naciągnąć strzałę przytrzymując klawisz - a tu puszczam serię
    strzał sobie pod nogi jakbym klikał "autofire"... Pierwsza moja myśl to
    była "oo microswitch w myszy się kończy", ale zmieniłem mysz na nowiutką
    - i dokładnie to samo jest, tak jakby przycisk myszy nie trzymał... ki
    diabeł?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2013-01-28 09:17:37
    Temat: Re: "przerywa" myszka ?
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Użytkownik "BartekK"

> [...]

    > Pierwsza moja myśl to była "oo microswitch w myszy się kończy", ale
    > zmieniłem mysz na nowiutką - i dokładnie to samo jest, tak jakby przycisk

    Z ciekawości zapytam - na innych gniazdach usb też tak się dzieje?

    LP

  • 3. Data: 2013-01-28 10:41:18
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-01-28 01:04, BartekK pisze:
> [...]
    > była "oo microswitch w myszy się kończy", ale zmieniłem mysz na nowiutką
    > - i dokładnie to samo jest, tak jakby przycisk myszy nie trzymał... ki

    Moze masz zainstalowany jakis program, ktory dziala w tle i zabiera
    sobie focus co jakis czas czy cos w tym rodzaju? Jesli myszki sa rozne i
    dzieje sie to samo, to na pewno kwestia softwarowa.
    Sprobuj wylaczyc wszystkie procesy, ktore nie sa potrzebne, zamknij
    wszystkie zbedne programy dzialajace w tle i wtedy sprawdz.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 4. Data: 2013-01-28 14:15:39
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 28 stycznia 2013 (01:04:55) napisano:
> [...]
    > była "oo microswitch w myszy się kończy", ale zmieniłem mysz na nowiutką
    > - i dokładnie to samo jest, tak jakby przycisk myszy nie trzymał... ki

    U mnie podobne problemy robiła kombinacja Dropbox + Winamp Agent.

    Sprawdź programy działające w tle, i wywal wszystko, co tylko możesz.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 5. Data: 2013-01-28 14:40:05
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > była "oo microswitch w myszy się kończy", ale zmieniłem mysz na nowiutką -
    > i dokładnie to samo jest, tak jakby przycisk myszy nie trzymał... ki
    > diabeł?

    może włączyło ci się jakieś takie dziadostwo co się zwie Opcje ułatwienia
    dostępu w Panelu sterowania. To coś co powinno pomagać osobom
    niepełnosprawnym ale w zasadzie nie robi nic innego jak tylko wkurza
    użytkowników i przeszkadza w normalnej pracy.

  • 6. Data: 2013-01-28 15:41:46
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-28 14:15, Yakhub pisze:

    > U mnie podobne problemy robiła kombinacja Dropbox + Winamp Agent.
    > Sprawdź programy działające w tle, i wywal wszystko, co tylko możesz.
    Dzisiaj dla testów wziąłem drugi dysk i czysto zainstalowany win7x64 pro
    pl sp1, wprost z płytki instalacyjnej, jeszcze bez ściągniecia
    windowsupdate, (odcięty od sieci), bez żadnych driverów (tyle tylko, co
    win7 sp1 sam znajduje), żadnych programów dodatkowych - a efekt ten sam.
    Upuszczam ikonki, czasem po pół sekundy, czasem po 30s. Oczywiście na
    innych gniazdach usb - to samo.
    Co ciekawe - mini-xp bootowalny z plyty - brak takiego efektu.
    Czyli by wydawało się że problem softwarowy, no ale bez jaj - win7x64
    nie jest jakimś krzakiem, w którym nawet myszka nie działa ;) I w logach
    systemu brak jakichkolwiek komunikatów warning/error, żeby się driver
    jakiś restartował czy coś...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-01-28 17:31:03
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Co ciekawe - mini-xp bootowalny z plyty - brak takiego efektu.

    Czy masz na nim uruchomioną sieć?

> [...]
    > nie jest jakimś krzakiem, w którym nawet myszka nie działa ;) I w logach
    > systemu brak jakichkolwiek komunikatów warning/error, żeby się driver

    Pytanie wyżej niby z paczki... ale miałem sytuację taką, że mi mycha co
    jakiś czas stawała na moment, zwróciłem uwagę, że od czasu do czasu sieć
    pokazuje, że się rozłącza, ale niby działał. Puściłem pinga na router i
    okazało się, że co parę sekund zamiast 2ms ping był 300ms, dokładnie w
    tym momencie mycha stawała. System brał całe zasoby na ten moment i nie
    obsługiwał myszy. Komp na gwarancji, wylądował w serwisie, zmienili płytę.
    Może u Ciebie też jakieś urządzenie wymusza zainteresowanie systemu, to
    samo urządzenie nie jest zainicjowane w Mini-xp więc nie krzaczy.
    Przem

  • 8. Data: 2013-01-28 17:43:00
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-28 17:31, Przemek pisze:

> [...]
    > obsługiwał myszy. Komp na gwarancji, wylądował w serwisie, zmienili płytę.
    Cholera ;/ no a płyta gł. właśnie jest "poserwisowa" - tzn klientowi się
    zwaliła w trupa, a że priorytetowy - to dostał całkiem nową, a tą mi AB
    z pomocą gigabyte naprawili/wymienili na nową po tygodniu, ale mi
    została, więc użyłem...
    Dzięki za hint, odepnę sieć całkiem i zobaczę.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2013-01-28 19:35:49
    Od: Przemek <r...@o...pl>

> [...]
    > została, więc użyłem...
    > Dzięki za hint, odepnę sieć całkiem i zobaczę.

    To niekoniecznie sieć może być, u mnie była.
    Przem

  • 10. Data: 2013-01-28 20:48:26
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > myszy się kończy", ale zmieniłem mysz na nowiutką - i dokładnie to samo
    > jest, tak jakby przycisk myszy nie trzymał... ki diabeł?

    Sprawdź na myszy PS2.