eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaprzestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem ze skalą ;) › Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem ze skalą ;)
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przestrojenie Amatora 2 Stereo - częściowy sukces, ale coś zepsułem
    ze skalą ;)
    Date: Wed, 03 Mar 2010 21:22:48 +0100

    W dniu 2010-03-03 21:09, marian pisze:

    > Wystarczy kawałek kalafoni rozkruszyć
    > i przetrzeć po lince, będzie działało

    Jutro spróbuję. BTW ktoś ma może jakieś materiały odnośnie tego jak ta
    linka powinna iść po rolce? Chyba nie powinna się np. nigdzie krzyżować?
    Mają być dwa równoległe "zwoje"? Może jednak coś się pomieszało w
    trakcie demontażu? Za wszelką cenę starałem się uniknąć spadnięcia
    linki, ale może jakieś pomniejsze uszkodzenie miało miejsce?