  • 11. Data: 2012-04-30 18:04:22
    Temat: Re: przetwornica BUCK - która lepsza ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sundayman,

    > No i przez Ciebie TME sobie dzisiaj nie zarobi...
    > Dobra, skoro tak mówisz, to w takim razie najpierw zobaczę jak się
    > LM2673S będzie zachowywał. Mam akurat taki wsadzony do jakiejś testowej
    > płytki, co prawda ustawiony na 5V, ale przerobię.
    > A jaka jest zasadnicza różnica między 2673 a 2676 ?
    > Bo oba są na 3A, częstotliwość taka sama...
    > 2676 ma ON/OFF. No i jeszcze czymś się różnią ?

    Wszystko jest w PDFach...

    > Patrzę w datasheety ale jakoś jakby to samo.

    Różnią się bajerami. 2670 ma wejście synchronizacji, 2673 ma fajną
    regulację ograniczenia prądu szczytowego i softstart a 2676 ma tylko
    on/off właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2012-04-30 18:13:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dariusz,

    > Z pamięci pisałem.

    Jasne - tylko uzupełniłem.

    > A czemu nie? Zawsze jakieś doświadczenie.

    Bo to znacznie większy dławik.

    > Ja tam zawsze próbuję, co się da wyciągnąć z układu, i czasem dziwne
    > rzeczy wychodzą, typu niby 1A, ale tak 0.6A i koniec, właściwie nie
    > wiadomo czemu. To i większe można obadać.

    Cała seria LM267x to bardzo udane zabawki. LM267M-ADJ startuje przy
    3.8V i przy 4.2V juz potrafi wydolić z siebie 1.4A w większości
    egzemplarzy. A powinien tylko 1A. Podobnie reszta serii. Chłodzenia
    wymagają tylko 2677/8/9 przy prądzie >4A. A i to da się spokojnie
    załatwić dwustronnym drukiem i przelotkami.

    > Tak przy okazji, A8498 albo A8499 oglądałeś? Bawiłeś się?

    Jeszcze nie było okazji.

    [...]

    --
    Best regards,