  • Data: 2011-03-07 13:07:49
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2011 13:55, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Mon, 07 Mar 2011 13:45:51 +0100, Sied@r napisał(a):
    > /.../

    > Wszyscy pracujecie jednak w małej skali, to nie to co duzi operatorzy, w
    > praktyce TP i komórki.

    No jasne - efekt skali ma tu ogromne znacznie.

    Chociaż i zdecydowanie mniejsi operatorzy - starają się mieć 1+1 czyli
    jedno urządzenie pracuje, drugie standby.

    Dotyczy to brasów, routerów brzegowych, sprzętu aktywnego.

    Gorszy problem jak koparka zadziała - bo sprzęt prawie zawsze można
    wymienić/zastąpić.

    Darek