  • Data: 2011-03-09 08:53:54
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-09, o godz. 08:32:51
    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Mam zupełnie odmienne doświadczenia. Internet komórkowy działa w
    > dużych miastach niezawodnie. Osiągane prędkości są zupełnie
    > wystarczająco do korzystania z internetu przez typowego użytkownika.
    > A zdarzają się małe miasta gdzie działa tak samo dobrze.

    Centrum Warszawy - obrzeże Pola Mokotowskiego od strony wschodniej. Od
    paru lat przemiennie usługa Era/Orange/Play bo BMT dociągnięcia
    jakiegoś kabelka. Każde rozwiązane z trudem pozwala na wymianę poczty,
    o jakimś WWW trzeba właściwie zapomnieć. To samo w okolicach pl.
    Grzybowskiego. To samo w okolicach Okopowa/Anielewicza. I w wielu
    innych miejscach. Legionowo - to samo. Piaseczno - to samo. Siedlce - to
    samo. Łuków (mam w okolicy działkę) - o ile uda się utrzymać połączenie
    dłużej niż 5-10 minut to 10kbps jest sukcesem. Rzeszów w centrum
    miasta to samo. Paradoksalnie miejskie WiFi działa lepiej choć o ile
    dobrze pamiętam to tylko 256k. Bielsko-Biała i Żywiec - ten sam efekt.
    Po próbie używania przez trzy tygodnie CDMA z Orange na Pomorzu i
    Wybrzeżu (Ustka, Kołobrzeg, Bytów, Mielno, Hel i okolice) opinie mam
    jeszcze gorsze. To tyle z empiryki. Dodatkowo na bieżąco mam podpiętą
    transmisję danych w telefonach w Orange i Erze i do normalnej pracy
    nikomu tego nie polecam. Do sprawdzenia spływającej poczty i owszem.
    Do obejrzenia załączników już nie bardzo i to nie z powodu małego
    ekranu a z powodu czasu jaki trzeba czekać na jego przesłanie. Play-a z
    jego zasięgiem pominę milczeniem bo od momentu startu swoich usług nie
    jest w stanie zapewnić zasięgu nawet na terenie całej Warszawy.

    Zdrówko