eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-09 10:43:35
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-09 10:45, Icek pisze:
    >>> To my chyba jakiś super serwis mamy bo np. serwis dzwoni tym domofonem
    >>> do klienta, żeby otworzył drzwi.
    >>>
    >>> Przedstawiane tu problemy są w mojej ocenie wirtualne. Nigdy brak kodu
    >>> do domofonu nie zatrzymał naszego serwisu przed naprawą dużej usterki.
    >>
    >> Wychodzi na to, że dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. O północy też
    >> dzwonisz po ludziach, żeby cię wpuścili do klatki ? a potem np. żeby
    >> pożyczyli klucz od piwnicy :)))
    >
    > jeżeli ten klient zgłasza awarię to czemu nie
    >
    > To nie chodzi o to, że dla mnie jest niemożliwe tylko staram się
    > otworzyć Wam oczy, że to wymaga wysiłku własnego a nie podania
    > wszystkiego na tacy.
    >
    > Zamknięty domofon nigdy nie był problemem bo idziesz naprawiać usterkę
    > na zlecenie klienta! I co on Cię nie wpuści ?

    Czytaj ze zrozumieniem. Piszemy o węźle. Klient to mnie wpuści. Ale co
    jakiegoś gościa w bloku (jeszcze późno w nocy) interesuje, że 10 innych
    bloków obok nie ma internetu.

    realia. nie wszystko da się przewidzieć.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: