eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: przykład praktyczny :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przykład praktyczny :)
    Date: Wed, 09 Mar 2011 11:43:35 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <il7lk7$h6v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <il0r8p$l2u$1@inews.gazeta.pl> <il10g2$1g4$1@news.task.gda.pl>
    <20110307093739.4f960d7a@babcia-workstation>
    <il2c7i$r2r$1@node2.news.atman.pl>
    <20110307131719.17ef8c26@babcia-workstation>
    <il2mg0$5jk$1@node2.news.atman.pl>
    <20110307152327.1496703a@babcia-workstation>
    <il2tid$dh8$1@node2.news.atman.pl>
    <20110308093146.3c68d31c@babcia-workstation>
    <il54ne$q6e$1@node2.news.atman.pl> <il5832$ckd$1@inews.gazeta.pl>
    <il5aov$hp$3@node2.news.atman.pl> <il5cjm$t6e$1@inews.gazeta.pl>
    <il7i9h$72c$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-91-129.montecassino.trustnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299667399 17631 193.93.91.129 (9 Mar 2011 10:43:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 10:43:19 +0000 (UTC)
    X-User: wojciech.babicz
    In-Reply-To: <il7i9h$72c$2@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94307
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-09 10:45, Icek pisze:
    >>> To my chyba jakiś super serwis mamy bo np. serwis dzwoni tym domofonem
    >>> do klienta, żeby otworzył drzwi.
    >>>
    >>> Przedstawiane tu problemy są w mojej ocenie wirtualne. Nigdy brak kodu
    >>> do domofonu nie zatrzymał naszego serwisu przed naprawą dużej usterki.
    >>
    >> Wychodzi na to, że dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. O północy też
    >> dzwonisz po ludziach, żeby cię wpuścili do klatki ? a potem np. żeby
    >> pożyczyli klucz od piwnicy :)))
    >
    > jeżeli ten klient zgłasza awarię to czemu nie
    >
    > To nie chodzi o to, że dla mnie jest niemożliwe tylko staram się
    > otworzyć Wam oczy, że to wymaga wysiłku własnego a nie podania
    > wszystkiego na tacy.
    >
    > Zamknięty domofon nigdy nie był problemem bo idziesz naprawiać usterkę
    > na zlecenie klienta! I co on Cię nie wpuści ?

    Czytaj ze zrozumieniem. Piszemy o węźle. Klient to mnie wpuści. Ale co
    jakiegoś gościa w bloku (jeszcze późno w nocy) interesuje, że 10 innych
    bloków obok nie ma internetu.

    realia. nie wszystko da się przewidzieć.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: