  • 1. Data: 2014-11-14 08:43:17
    Temat: przyłączacie się ?
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Ciekawy projekt amatorskiego monitoringu i pomiaru promieniowania.
    I to naprawdę nie ma znaczenia że nie mamy ani jednej elektrowni.
    http://radioactiveathome.org/boinc/forum_thread.php?
    id=460
    http://radioactiveathome.org/en/
    http://radioactiveathome.org/map/
    http://www.ekoatom.com.pl/files/PROMIENIOWANIE%20JON
    IZUJACE/Krzysztof%20Piszczek_Radioactive@Home%20.pdf

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-11-14 08:52:16
    Temat: Re: przyłączacie się ?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-11-14 08:43, paskuda03 pisze:
    > Ciekawy projekt amatorskiego monitoringu i pomiaru promieniowania.
    > I to naprawdę nie ma znaczenia że nie mamy ani jednej elektrowni.
> [...]

    co to ku jest?

    detektory radiacji?

  • 3. Data: 2014-11-14 10:48:37
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    id=460
    IZUJACE/Krzysztof%20Piszczek_Radioactive@Home%20.pdf

    > co to ku jest?
    >
    > detektory radiacji?

    Ile miałeś lat w 1986 roku ?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_elektrowni_
    j%C4%85drowej_w_Czarnobylu

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2014-11-14 11:02:36
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > Ile miałeś lat w 1986 roku ?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_elektrowni_
    j%C4%85drowej_w_Czarnobylu

    tyle że biegałem po polu i łykałem lugole

    ale przed czym to ma chronić?

    przecież jak jakaś elektrownia wyrąbie to podadzą w TV

  • 5. Data: 2014-11-14 11:39:28
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale przed czym to ma chronić?
    >
    > przecież jak jakaś elektrownia wyrąbie to podadzą w TV

    Bezwzględnym warunkiem takiej wiary jest ignorowanie Czarnobyla, Kurska,
    zielonych ludzików, jakiegoś okrętu podwodnego którego Szwecja niedawno
    szukała na swoich wodach itp.

    Luźne skojarzenie:
    Syn brał w te wakacje udział w regatach. Jeden z jachtów, który jeszcze nie
    dotarł do Visby wezwał pomocy, bo zahaczył na morzu o coś twardego i urwało
    mu ster.
    P.G.

  • 6. Data: 2014-11-14 11:55:47
    Temat: [Piątkowo] Re: przyłączacie się ?
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-11-14 o 11:39, Piotr Gałka pisze:
    > bo zahaczył na morzu o coś twardego i urwało mu ster.
    > P.G.

    To duży tuńczyk był, a każdy przecież wie, że takie tuńczyki to można
    kupić w każdym sklepie z łodziami podwodnymi.... ups, rybnym.

    --
    AWa.

  • 7. Data: 2014-11-14 12:45:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >dotarł do Visby wezwał pomocy, bo zahaczył na morzu o coś twardego i urwało

    Nooo, to musiał być fiut Putina, ani chybi, musiał wtedy polować na rekiny.

  • 8. Data: 2014-11-14 12:55:44
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    j%C4%85drowej_w_Czarnobylu

    > tyle że biegałem po polu i łykałem lugole
    >
    > ale przed czym to ma chronić?
    >

    > przecież jak jakaś elektrownia wyrąbie to podadzą w TV

    Napewno nie ochroni, ale jako alternatywne źródło wiedzy
    nie zaszkodzi. Ja tam się przyłączę zwłaszcza że w mojej
    okolicy nie ma czujniczków, a system pozwala na anonimizację
    danych użytkownika.

    --
    Paskuda03

  • 9. Data: 2014-11-14 13:02:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.11.2014 12:55, paskuda03 wrote:

    > Napewno nie ochroni, ale jako alternatywne źródło wiedzy
    > nie zaszkodzi. Ja tam się przyłączę zwłaszcza że w mojej
    > okolicy nie ma czujniczków,

    OK.

    > a system pozwala na anonimizację
    > danych użytkownika.

    A jaka to zaleta? Może w Chinach, ale w Europie raczej polować
    na takie czujniki nie będą. Już jeden gość w Czachach albo
    bardzo długo nie umiał ustawić aparatury, albo... trollował ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 10. Data: 2014-11-14 20:34:05
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 11:39:28 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Bezwzględnym warunkiem takiej wiary jest ignorowanie Czarnobyla, Kurska,
    > zielonych ludzików, jakiegoś okrętu podwodnego którego Szwecja niedawno
    > szukała na swoich wodach itp.

    Akurat to ostatnie okazało się kaczką dziennikarską - po kilku dniach
    poinformowano, że rzekomy okręt podwodny należący do Rosji okazał się
    być jednostką, którą prywatna osoba odkupiła od wojska i wykonywała
    rejsy turystyczne. Informacja, że szwedzka marynarka przechwyciła
    komunikat z rosyjskiego okrętu z wołaniem o pomoc (czy jakoś podobnie)
    okazała się zaś wyssana z palca.

    O promieniowanie z hipotetycznego drugiego Czarnobyla to bym się nie bał
    - przecież to Polacy jako jedni z pierwszych zorientowali się, że coś
    pierdykło i zarządzili akcję profilaktyczną.
    GG#2400455 ICQ#320399066