  • Data: 2019-09-21 14:21:40
    Temat: Re: przypomniało mi się...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Sep 2019 13:10:12 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

    > I jak ten ustrój miał nie paść. :)
    >
    > Gdzieś mam na dysku książkę z epoki o produkcji pamięci ferrytowych,
    > bodaj w IBM. Luźny cytat: "szybko doszliśmy do wniosku, że produkcja
    > ręczna jest uciążliwa i się nie skaluje." A potem były opisy maszyn
    > do tkania tych pamięci.

    U nas tez pewnie bysmy doszli, ale nie musielismy, bo przeczytalismy
    ze polprzewodnikowe juz robia.
    No ale to "oni" a nie "my".

    Krajowy przemysl to chyba skonczyl na pamieci 1 Kbit, i to nmos.

    > Zapamiętałem, że celowo nawlekali na drucik
    > więcej tych rdzeni, niż potrzeba. Potem je automatycznie mierzyli
    > i wykruszali uszkodzone. A jak nie było dostatecznie wielu winnych,
    > to dobierali z niewinnych. ;-)

    Ale to chyba nie takie proste, bo zeby sprawdzic trzeba drugi drut
    testowy przewlec ...

    No chyba, zeby tak w matrycy caly rzad wykruszyc i przesunac druty ...

    J.