  • Data: 2013-10-29 14:48:39
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wyobraźmy sobie, że masz zajefajną ospojlerowaną furkę, z obniżonym
    > zawieszeniem itp i strasznie cię wkurza jełop jadący 85/90, który powoduje
    > straszliwe korki.

    Nikt mnie nie wkurza :-) Rozumiem, że niektórzy na tej grupie podchodzą do
    wszystkiego emocjonalnie, ale mnie to rybka podałem tylko przepis, a jaki
    jest każdy widzi.

    > Ale w jakiś dziwny sposób zupełnie nie obchodzą cię kierowcy, którzy stoją
    > za tobą w korku, gdy zatrzymujesz się przed osiedlowymi progami
    > zwalniającymi i powoluśku i ostrożnie przez nie przejeżdżasz.

    Jeśli jest to na drodze dojazdowej do sklepu i stoi tam wcześniej zakaz
    zatrzymywania to jak najbardziej jest to zabronione.

    > A przecież tam przy progu jest ograniczenie do 20km/h! Taka jazda 0/20 to
    > dopiero chamstwo i egoizm ;)

    Jak najbardziej.

    > Ja niedawno jechałem maks. 50/70. Dlaczego? Bo droga była bardzo nierówna,
    > a ja wiozłem tort urodzinowy dziecku. Każdy może mieć swój powód.

    Oczywiście. Jak jechałem autem z zepsutą skrzynią które się zacięło na 1
    biegu to jechałem max 30, ale nie utrudniałem ruchu, bo jak tylko widziałem
    we wstecznym lusterku że ktoś się zbliża to zjeżdżałem na pobocze by mógł
    mnie spokojnie minąć.

    Bo powtarzam to nie wolna jazda jest zabroniona ale utrudnianie ruchu.

    Pozdrawiam
    Ergie