  • 1. Data: 2013-02-02 22:30:22
    Temat: pytanie do fanbojow ssd
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

  • 2. Data: 2013-02-02 22:48:02
    Temat: Re: pytanie do fanbojow ssd
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 02 Feb 2013 22:30:22 +0100, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    >na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

    zieeeew. <rs>

  • 3. Data: 2013-02-02 23:07:04
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-02 22:48, rs pisze:

    > zieeeew. <rs>

    pytanie naprawde jest powazne i chetnie poznam argumentacje.

  • 4. Data: 2013-02-02 23:29:40
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > pytanie naprawde jest powazne i chetnie poznam argumentacje.

    bo na 1 hdd mozna zrobic backup kilku ssd?

    bo hdd jest wolniejszy ale pojemniejszy, wiec nadaje sie do robienia
    backupu mniejszych i szybszych dyskow ssd?

  • 5. Data: 2013-02-02 23:33:03
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 02 Feb 2013 23:07:04 +0100, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    >pytanie naprawde jest powazne i chetnie poznam argumentacje.

    sformuluj inaczej pytanie, bo to ktore zadales jest z serii
    "czy twoja matka wie, ze jestes zlodziejem?" <rs>

  • 6. Data: 2013-02-03 00:43:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    > na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

    ssd jest lepsze JAKO DYSK SYSTEMOWY, W ZNACZNEJ CZESCI PRZYPADKOW
    ale wiem ze ciezko trawi wam sie tak zlozone informacje wiec napisze ci tylko

    sdd gurom!

    pierdolenie o hdd vs sdd po raz kolejny jest juz zwyczajnie nudne, obecnie
    nie sa to produkty ktore moga byc stosowane zamiennie i nie wiem po ki chuj
    usilujecie udowodnic ze najwazniejsza na swiecie jest pojemnosc i fakt ze
    ocz wypuscilo awaryjne dyski

    naprawde, nie kazdy na tej grupie musi wybierac jedno albo drugie, ci ktorzy
    maja mozg uzywaja tego co najlepiej sie sprawdzi w danej sytuacji

  • 7. Data: 2013-02-03 09:18:13
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w wiadomości
    > na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

    czy 10 lat temu pytałeś:
    "na czym robicie backup i dlaczego jest to streamer, skoro HDD jest lepsze?"
    ??

    Nie jestem fanem SSD, jeśli chodzi o zastosowania domowe uważam je na tą
    chwilę za niedopracowany produkt dla bogaczy aby wyciągnąć kasę tylko i
    poszpanować szybszym uruchamianiem systemu o 5 sekund kosztem znacznie
    mniejszego bezpieczeństwa danych i praktycznie zerowej możliwości ich
    odzyskania przy jakiejkolwiek awarii. Mam w sprzęcie produkcyjnym SSD ale
    tam to zarabia na siebie i pracuje w innych warunkach.
    Akurat tutaj walnąłeś jak czerepem w beton przy tak odmiennych
    zastosowaniach i wymaganiach - praca vs. włączenie dysku na backup raz na
    dzień/tydzień/miesiąc. Co się wiąże z kosztem na MB.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2013-02-03 09:55:53
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.02.2013 09:18, Irokez pisze:

    > Nie jestem fanem SSD, jeśli chodzi o zastosowania domowe uważam je na tą
    > chwilę za niedopracowany produkt dla bogaczy aby wyciągnąć kasę tylko i
    > poszpanować szybszym uruchamianiem systemu o 5 sekund
    chyba że masz laptopa z 2rdzeniowym prockeim, który cały czas czeka aż
    łaskawie dysk 5400 coś przeczyta. wtedy system wstaje dwa razy szybciej..
    > kosztem znacznie
    > mniejszego bezpieczeństwa danych i praktycznie zerowej możliwości ich
    > odzyskania przy jakiejkolwiek awarii.
    No chyba że przeczytasz wszystkie posty i w drugim bądź trzecim,
    odkryjesz że kolega poleca mały dysk ssd na system i programy, więc o
    backupie niema mowy bo masz wszystko na płytach które dostałeś z kompem.
    ToMasz

  • 9. Data: 2013-02-03 10:04:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-03 09:18, Irokez wrote:
    [...]
> [...]
    > odzyskania przy jakiejkolwiek awarii. Mam w sprzęcie produkcyjnym SSD
    > ale tam to zarabia na siebie i pracuje w innych warunkach.
    To mówisz, że SSD są drogie i niedopracowane (m.in. zapewniają znacznie
    mniejsze bezpieczeństwo danych niż HDD) i w związku z tym nie nadają się
    do zastosowań domowych ale za to nadają się do zastosowań
    produkcyjnych?! :-D

  • 10. Data: 2013-02-03 11:15:09
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

    Czym wozicie ziemniaki na targowisko i dlaczego dostawczkiem, skoro Porche jest
    szybsze?