  • 11. Data: 2013-02-03 12:33:09
    Temat: Re: pytanie do fanbojow ssd
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-03 11:15, Użytkownik Latet napisał:

    > Czym wozicie ziemniaki na targowisko i dlaczego dostawczkiem, skoro
    > Porche jest szybsze?

    Ośmieszasz się. :-)
    Już w poprzednim ustroju udowodnili że byle żuk jest lepszy
    niż najszybsze porshe. Bo załaduj na porshe tonę ziemniaków
    czy węgla i zawieź na targ czy do domu. A na żuku możesz. :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-02-03 12:49:16
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-02-02 22:30, h.w.d.p. pisze:
    > na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

    bo hdd idealnie sprawdza się jako magazyn
    przy robieniu backup nie jest mi potrzebna szybkośc

    rozważałem robienie backup na bluraju ale wychodzi to o wiele drożej i
    przede wszystkim wolniej

  • 13. Data: 2013-02-03 13:40:47
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 02 Feb 2013 22:30:22 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

    > na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

    Tyle pisania i nic nie zrozumial... to smutne :(

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 14. Data: 2013-02-03 17:58:45
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > On 2013-02-03 09:18, Irokez wrote:
    > [...]
    > To mówisz, że SSD są drogie i niedopracowane (m.in. zapewniają znacznie
    > mniejsze bezpieczeństwo danych niż HDD) i w związku z tym nie nadają się
    > do zastosowań domowych ale za to nadają się do zastosowań
    > produkcyjnych?! :-D

    Siedzi w maszynie, temperatura wyższa niż normalnie (a tego HDD nie lubi).
    Jak zdechnie to wymieniam na drugi wgrywając tylko aplikację sterującą z
    backupu i nic więcej nie tracąc nawet po kilku latach bo się ona nie
    zmienia, bo to maszyna.
    Zrzut danych jest poza maszynę na normalne serwery.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2013-02-03 18:02:16
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:510e2619$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...
    > chyba że masz laptopa z 2rdzeniowym prockeim, który cały czas czeka aż
    > łaskawie dysk 5400 coś przeczyta. wtedy system wstaje dwa razy szybciej..

    są 7200

    > No chyba że przeczytasz wszystkie posty i w drugim bądź trzecim, odkryjesz
    > że kolega poleca mały dysk ssd na system i programy, więc o backupie niema
    > mowy bo masz wszystko na płytach które dostałeś z kompem.

    A drugi na dane... rozumiem.. w laptopie jak wyżej napisałeś...
    Miałem takiego rodzynka Toshibę X205 SLI co miała dwa dyski.
    Dwudyskowe laptopy jednak nadal to są rodzynki.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2013-02-03 18:08:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > są 7200
    > A drugi na dane... rozumiem.. w laptopie jak wyżej napisałeś...
    > Miałem takiego rodzynka Toshibę X205 SLI co miała dwa dyski.
    > Dwudyskowe laptopy jednak nadal to są rodzynki.

    zartujesz, prawda?
    praktycznie do kazdego laptopa z cd\dvd mozna wrzucic drugi dysk

  • 17. Data: 2013-02-03 18:19:30
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > zartujesz, prawda?
    > praktycznie do kazdego laptopa z cd\dvd mozna wrzucic drugi dysk

    No można, coś za coś, jak ktoś ewidentnie już nie będzie używał CD/DVD lub
    dokupi dodatkowego grata do torby na USB.
    Ja nie zrezygnuję z DVD w laptopie, za często go używam i nie po to mam
    małego Della E64xx aby teraz dorzucać do torby kolejne graty.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2013-02-03 19:00:11
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-03 17:58, Irokez wrote:
    [.....]
    > Siedzi w maszynie, temperatura wyższa niż normalnie (a tego HDD nie
    > lubi). Jak zdechnie to wymieniam na drugi wgrywając tylko aplikację
    Czy to oznacza, że SSD są mniej awaryjne niż HDD? :-D Hmm, a nawet jeśli
    są, to przecież z uszkodzonego HDD łatwo odzyskuje się dane. :-D Poza
    tym chyba jednak taniej jest użyć HDD bo chyba nie będą padały aż tak
    często. :-D

  • 19. Data: 2013-02-04 11:59:41
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 02/02/2013 21:30, h.w.d.p. wrote:
    > na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

    Dupę podcierasz ręcznikiem bo bezdyskusyjnie lepiej nim, niż papierem
    toaletowym, wytrzeć się po wyjściu z kąpieli?
    Przeznaczeniem SSD nie jest bycie nośnikiem na kopie bezpieczeństwa.
    Tyle w temacie.
    --

  • 20. Data: 2013-02-04 16:22:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>